Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNovicePoročilo pogled naprej - tehnološke in socialne spremembe v življenju evropskih otrok...

Mednarodne novice

Poročilo pogled naprej - tehnološke in socialne spremembe v življenju evropskih otrok in mladostnikov v prihajajočih 3 do 5 letih

6. Mar 2019

Svetovna federacija oglaševalcev (WFA) je konec februarja v okviru rednega srečanja Odbora za  odgovorno oglaševanje otrokom (RAC – Responsible Advertising to Children Program) med drugim predstavila tudi izsledke poročila o pričakovanih tehnoloških in socialnih spremembah v živjenju evropskih otrok v prihodnjih 3 do 5 letih (Looking forward: Technological and social change in the lives of European children and young people), ki ga je za Koalicijo ICT za otroke na spletu  novembra 2018 pripravila Dr. Alicia Blum-Ross,  s slavne London School of Economics v sodelovanju s priznanimi strokovnjaki iz evropskih držav. 

Dr. Blum Rossova je pri tem pripravi poročila sodelovala s timom priznanih evropskih strokovnjakov, osredotočili pa so se na pet evropskih trgov. Cilj je bil napovedati kako se bodo v prihajajočem tri do petletnem obdobju odnosi med tehnologijo (v prvi vrsti storitev in izdelkov članov Koalicije ICT) ter kulturnimi in socialnimi odnosi, kot tudi institucijami, odražali na razvoju otrok in mladostnikov.  V prvi vrsti so  v raziskavi in poročilu isklai odgovore na vprašanji, kako bodo digitalne tehnologije vplivale na življenje otrok in družin ter kako lahko tako izobraževalne institucije kot komunikacijska in internet industrija  vplivajo na in promovirajo pozitivne spmeremembe (positive change). Poročilo je dostopno tu. 

Koalicija ICT za otroke na spletu (The ICT Coalition for Children Online) je bila ustanovljena s ciljem vzpostavitve načel za varnejšo uporabo povezanih naprav in online storitev s strani otrok in mladostnikov v EU (ICT Principles for the Safer Use of Connected Devices and Online Services by Children and Young People in the EU). Ob tem je njeno poslanstvo pomagati mlajšim uporabnikom interneta v EU, da v čimvečji meri znajo izkoristiti prednosti spleta, a ob tem ustrezno ravnati z vidika tveganj in varnosti njegove uporabe. Koalicija ICT je v 2012 prvič v zgodovini združila ključne predstavnike industrije hitro rastočega, prepletajočega se in izjemno širokega trga stroritev na področju komunikacij in interneta, vključno s številnimi družabnimi platformami, online storitvami in tudi igralnimi napravami, ki so povezane z internetom. Trenutno združuje 20 velikih podjetij, ki delujejo na evropskem trgu, med njimi Google, Facebook, Deutsche Telekom, Orange, Vodafone, Bwin.party.

 

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!