Mednarodne novice, Vezane na člane
Podatki vse bolj v središču globalnih tržnih strategij
Nova raziskava Svetovne zveze oglaševalcev (WFA), katere član je Slovensko združenje oglaševalcev, ki deluje pod okriljem SOZ, izpostavlja, kako pomembni so postali podatki za znamke, ki želijo razumeti potrošnike in izvajati osebno trženje. Rezultati raziskave, ki je bila izvedena v sodelovanju z The Customer Framework, kažejo, da kar 72 odstotkov izkušenih tržnikov vidi podatke kot strateško vrednost, čeprav jih več kot polovica šele začenja vzpostavljati procese, ki bi postavili podatke v središče njihove trženjske strategije.
[novice WFA]
Na podlagi odgovorov 32-ih podjetij z globalnim letnim proračunom za trženje preko 35 milijard USD je raziskava ugotovila, da se 31 odstotkov vprašanih vidi kot napredna ali zelo napredna podjetja na področju na podatkih temelječega trženja (data-driven marketing, DDM), ki ga izvajajo s pomočjo večkratne personalizacije podatkov in tehnik segmentacije. Ta napredna podjetja so podpirala svoje napore z naborom različnih tehnoloških rešitev, vključno s sistemi za vodenje odnosov s strankami (customer relationship management, CRM), analitičnimi sistemi, platformami za upravljanje podatkov (data management platforms, DMPs) in sistemi za pravila.