Mednarodne novice
Novosti samoregulacije spletnega vedenjskega oglaševanja
Marca 2015 je Evropska zveza interaktivnega digitalnega oglaševanja (European Interactive Digital Advertising Alliance, EDAA), samoregulativna organizacija, ki skrbi za okvirje odgovornega spletnega vedenjskega oglaševanja (Online Behavioural Advertising, OBA), objavila Poročilo za 2014, kjer ocenjuje, da je program, katerega namen je uporabnikom ponuditi večjo transparentnost in nadzor nad OBA, pomembno napredoval.
[Novice WFA]
Število pristopnikov k programu se je od decembra 2013 povečalo iz 88 na 135, število polno certificiranih podjetij pa iz 7 na 49. Pristopniki in certificirana podjetja v programu so se prostovoljno zavezali k samoregulativnemu programu, ki proaktivno spodbuja odgovorne oglaševalske prakse na spletu.
V letu 2015 se bo EDAA posvetila predvsem na prenos programa v prostor mobilnih naprav. Prioriteta Svetovnega združenja oglaševalcev (World Federation of Advertisers, WFA), katerega član je tudi Slovensko združenje oglaševalcev v Slovenski oglaševalski zbornici, je, v kontekstu prihajajočega osnutka zakonodaje o varovanju podatkov (Data Protection Regulation) in revizije Direktive o e-zasebnosti (ePrivacy Directive), zagotoviti, da bo EDAA še naprej nosila ključno in vodilno vlogo pri spodbujanju odgovornega sodelovanja v oglaševalskem sektorju.