Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNovice iz Bruslja - Revizija ICC kodeksa je zaključena

Mednarodne novice

Novice iz Bruslja - Revizija ICC kodeksa je zaključena

14. Aug 2018

V okviru Mednarodne trgovinske zbornice (ICC - International Chamber of Commerce) je zaključen proces skrbnega pregleda in revizije mednarodnega oglaševalskega kodeksa, ki predstavlja temelj samoregulative oglaševanja in je podlaga za vse nacionalne kodekse. Ključno vodilo pri pripravi sprememb je bilo zagotoviti njegovo primernost in aplikativnost v času hitrih tehnoloških sprememb. Pričakovati je, da bo - po formalni potrditvi s strani predsednika ICC -  prenovljeni kodeks objavljen konec septembra 2018. Sledilo bo obdobje promocije ter prenosa novih določil v nacionalne kodekse.

ICC kodeks (trenutno veljavni "Consolidated ICC Code") že več kot 80 let promovira visoke etične standarde v marketingu skozi samoregulativo. Na nekaterih trgih (v Evropi zlasti skandinavskih) samoregulativne organizacije uporabljajo ICC kodeks direktno, na glavnini trgov pa samoregulativne etične standarde zagotavljajo nacionalni kodeksi, ki vsi temeljijo na temeljnih načelih ICC kodeksa. Tako je tudi v Sloveniji. Člani Slovenske oglaševalaske zbornice sprejemajo Slovenski oglaševalski kodeks, edino pristojno za presojo skladnosti tržnega komuniciranja z njegovimi določili pa je Oglaševalsko razsodišče.

Kodeks se bo po novem imenoval "ICC Advertising and Marketing Communications Code". Novosti bo prinesel zlasti na naslednjih področjih:

  • dopolnjena terminologija digitalnega marketinga in komuniciranja, direktnega marketinga, platform in digitalnih komunikacijskih kanalov zlasti z vidika naprav ter poleg vizualnih tudi audio in interaktvnih elementov;
  • novi ICC kodeks bo medijsko nevtralen, vključeval bo tehnološke reference in razširil obseg tudi na platforme / komunikacijske kanale kot so npr. družbena omrežja;
  • zelo pomembna novost je, da bo zavezoval širši ekosistem digitalnega tržnega komuniciranja – po novem tudi influencerje, blogerje, vlogerje kot tudi avtorje algoritmov;
  • vključeval bo tudi poglavje o odnosu med kodeksom in zakonskimi predpisi.
Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!