Mednarodne novice
Nova študija o nadzorovanju pravil oglaševanja
Evropska komisija je objavila poziv izvajalcem za izvedbo študije o nadzorovanju pravil oglaševanja v članicah EU, ki bo vključevala kriterije (vključno z ekonomskim učinkom, relevantnostjo določil, tveganjem kršitev ...) z vidika izbora tem oz. pravil avdiovizualnega tržnega komuniciranja, kot to zahteva in določa Direktiva o avdiovizualnih medijskih storitvah (AVMS).
[Novice EACA]
Direktiva AVMS, sprejeta leta 2007, predstavlja zakonski okvir, ki določa količino in kakovost pravil oglaševanja v avdiovizualnih medijih. Študija, ki jo bo Evropska komisija naročila v prihajajočih mesecih, bo namreč pripomogla zakonodajalcem pri odločitvi, ali bodo izvedli revizijo Direktive ali ne. Rok za oddajo ponudbe izvajalcev študije je 5. maj 2015, pripravljena mora biti v roku petih mesecev od podpisa pogodbe, rezultati raziskave pa morajo biti objavljeni pred koncem 2015. Več na https://ec.europa.eu/digital-agenda/en/news/study-defining-new-framework-monitoring-avmsd-advertising-rules-member-states-smart-20140052