Mednarodne novice, Novice SOZ splošne
Miti o blokiranju oglasov
Vse večja popularnost programov za blokiranje oglasov marsikomu povzroča številne skrbi. Vse večje zanimanje industrije in medijev je odkrilo nekatere pomembne pomisleke, ki jih ti programi ustvarjajo, ustvarilo pa je tudi nekatere mite in napačna razumevanja delovanja teh programov.
[Digiday]
Mit št.1: blokiranje oglasov ne vpliva na prilagojeno (native) oglaševanje
Medijski portali, ki se želijo izogniti blokiranju oglasov, iščejo zatočišče pri prilagojenih (native) oblikah oglaševanja. Primer spletne strani BuzzFeed kaže, da so vse "promoted by" vsebine bile zaradi programov za blokiranje oglasov zamenjane z navadnimi objavami. Do tega prihaja zato, ker številni medijski portali vključujejo prilagojene oglase preko tradicionalnih oglaševalskih strežnikov ali oglasnih platform kot so Nativo ali Triplelift, ki jih programi za blokiranje oglasov blokirajo.
Mit št.2: uporabniki programov za blokiranje oglasov sovražijo vse oglase
Čeprav porast uporabe programov za blokiranje oglasov nakazuje, da številne uporabnike moti digitalno oglaševanje, to še ne pomeni, da sovražijo oglaševanje na sploh. 70 odstotkov uporabnikov Crystal, enega prvih programov na iOS za blokiranje oglasov, pravi, da jih oglasi, ki zadostijo kriteriju "Acceptable Ads", ne motijo.
Mit št.3: programi za blokiranje oglasov blokirajo samo vsiljive oglase
Programi za blokiranje oglasov ne dopuščajo izjem med oglasi, ne glede na to, kako vsiljivi so. Program AdBlock Plus želi s programom Acceptable Ads to popraviti z ustvarjanjem seznama dovoljenih oglasov, čemur nekateri nasprotujejo, drugi pa dajejo podporo.