Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceMed diplomanti EAC 2018 tudi trije predstavniki slovenskih agencij

Mednarodne novice, Domače novice

Med diplomanti EAC 2018 tudi trije predstavniki slovenskih agencij

14. Aug 2018

EAC 2018, enotni evropski izobraževanlni program za mlade v komunikacijski industriji je uspešno zaključilo več kot 200 predstavnikov agencij iz praktično vseh držav EU. Med njimi so tudi trije Slovenci: Kristina Kurent iz Agencije 101 ter Matevž Berkopec in Jure Verčko iz agencije New Moment Y & R.

Z objavo rezultatov in podelitvijo diplom se je zaključila še ena sezona enotnega evropskega izobraževanja za mlade EAC (European Advertising Certificate), ki ga je razvila IPA (IPA Foundation Certificate), angleško agencijsko združenje. V Evropskem prostoru ga izvaja v sodelovanju z Evropskim združenjem komunikacijskih agencij (EACA). Izobraževanje je  prvi vrsti namenjneo mladim v agencijah, ki imajo najmanj dve leti delovnih izkušenj. Vključuje sedem modulov: Moč kretivnosti (The Power of Creativity); Komunikacijska krajina (The Communications Landscape); Vloge naročnika in agencije (The Client and Agency Roles); Teorije, orodja in tehnike (Theories, Tools and Techniques); Pregled komunikacijskih aktivnosti (The Comms Review); Proces kreativnega snovanja (The Creative Development Process) in Evalvacija učinkovitosti (Evaluating Effectiveness).

Med več kot dvesto diplomanti EAC 2018 so tudi trije Slovenci: Kristina Kurent iz Agencije 101 ter Matevž Berkopec in Jure Verčko, oba iz agencije New Moment Y & R. Prosili smo jih, da strnejo vtise o on-line izobraževanju, ki poteka preko sodobne, interaktivne platforme in med drugim vključuje številne primeri iz prakse. Povedali so:


"Izobraževanje EAC mi je ponudilo širok vpogled v marketing in oglaševanje. Vsekakor priporočam vsakomur, ki si želi tovrstnega znanja in nasploh deluje v okolju, v katerem  se ukvarja z oglaševanjem in kreativnostjo. Ob zaključku lahkjo rečem, da sem izvedel veliko novega, o že znanem pa poglobil razumevanje."
Matevž Berkopec

"Izobraževanje za pridobitev IPA Foundation Certificate-a mi je omogočilo poglobitev znanja na področju oglaševanja. Online program je strukturiran v 7 modulov, ki uporabniku skozi zanimivo in interaktivno platformo na različne načine podaja gradivo.EAC bi vsekakor priporočila vsem tistim, ki so v svet oglaševalskih agencij šele vstopili."
Kristina Kurent

"Študijska gradiva so dobra osnova za delovanje v oglaševalski agenciji. Zaključni izpit je dolg, zato priporočam, da upoštevate opomnike, ki vam jih pošiljajo za ponovitev snovi."
Jure Verčko

 

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!