Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceMed 24-imi talenti tudi dva slovenska kreativca na 5. kreativnem ekspresu ADC*E

Mednarodne novice, Vezane na člane, Novice SOZ splošne

Med 24-imi talenti tudi dva slovenska kreativca na 5. kreativnem ekspresu ADC*E

6. Nov 2015

Klub umetniških direktorjev Evrope (ADCE) bo med 11. in 13. novembrom 2015 v sodelovanju s finskim klubom Grafia pripravil trodnevno delavnico, ki bo letos potekala na križarki Viking Line. Med 24-imi udeleženci iz 12 držav bosta tudi slovenska predstavnika Jan Omahen, urednik digitalnih vsebin v agenciji Luna\TBWA, in Neja Činkole, tekstopiska v agenciji Publicis Slovenija.

24 udeležencev, ki so jih predlagali člani klubov ADCE in U5 Akademija za komunikacijo in grafični dizajn v Munchnu, Nemčiji: umetniški direktorji, tekstopisci, oblikovalci, ustvarjalci digitalnih vsebin in kreativci bodo v edinstvenem mednarodnem okolju pripravili najboljše kreativne ideje, ki bodo spodbudile potrošnike, da se odločijo za pot s križarko Viking Line. Zato, da bi se popolnoma spoznali z izdelkom in storitvami na krovu, bodo tri dni preživeli na križarki na njeni poti po Baltskem morju.

Janez Rakušček, predsednik kluba ADC*Slovenija in izvršni kreativni direktor Luna\TBWA, je oba slovenska predstavnika pospremil z besedami: "Zelo smo veseli, da mladi slovenski kreativci dobivajo priložnosti za izobraževanje in druženje s kolegi iz vse Evrope pod mentorstvom uveljavljenih in izkušenih evropskih kreativnih direktorjev. ADC*E bo v prihodnosti organiziral še več podobnih kreativnih kampusov, ki se jih bo s pomočjo ADC*SLO lahko udeležilo še več mladih iz Slovenije. Takšne izkušnje so namreč neprecenljive."

5. kreativni ekspres bo 11. novembra odplul iz Helsinkov, kjer bodo udeleženci prejeli krajši brif, se razdelili v ekipe ter spoznali izkušene mentorje, ki jim bodo pomagali pri delu ter ocenili njihove izdelke. Žirantje so Janno Siimar, ustanovitelj Velvet Estonia, Vesa Tujinen, izvršni direktor TBWA Helsinki, ter Marko Vourensola, kreativni direktor Havas Helsinki.

Po čeznočni plovbi bodo kreativci naredili prvi postanek v Stockholmu, ki si ga bodo čez dan ogledali, ter nadaljevali svoje delo po vrnitvi na krov. Zvečer bo vsaka ekipa morala predstaviti svoje delo žirantom in naročniku Viking Line, ki bodo izbrali zmagovalca. Pred odhodom nazaj v Helsinki bo razglasitvi zmagovalcev sledila krajša zabava.

Več ...

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!