Mednarodne novice, Novice SOZ splošne
Kar šest slovenskih predstavnikov v žiriji Effie® Awards Europe 2019
Nagrade Effie Awards Europe so že od 1996 zlati standard dokazano učinkovitih tržnih komunikacij, ki so potekale na vsaj dveh evropskih trgih. EACA, Evropsko združenje komunikacijskih agencij (European Association of Communications Agencies) je objavilo člane žirije Effie Awards Europe 2019. Žiriji bosta sopredsedovala Bastien Schupp, podpredsednik globalne strategije blagovne znamke in tržnega komuniciranja, Groupe Renault in Harjot Singh, strateški direktor, McCann Worldgroup, v njej pa bo sodelovalo tudi šest slovenskih strokovnjakov s področja tržnega komuniciranja.
O zmagovalcih Effie Awards Europe 2019 bodo odločali člani žirije, ki bodo tudi tokrat razdeljeni v prvostopenjsko in drugostopenjsko žirijo. Prvostopenjska bo prijavljene akcije prek spleta ocenjevala med 3. in 14. junijem 2019, drugostopenjska žirija pa bo v Bruslju zasedala 26. junija 2019.
V prvostopenjski žiriji, ki šteje več kot 45 članov, bodo o izboru finalistov soodločali tudi štirje slovenski predstavniki: Andrej Krajner (NLB), Mojca Avšič (Telekom Slovenije), Peter Curk (Petrol) in Urška Tuškej Lovšin (FDV).
V drugostopenjski žiriji, ki šteje več kot 30 članov, pa bosta o nagrajencih Effie Awards Europe 2019 odločala tudi Viktorija Radojević Mavrič (Mercator) in Matjaž Butara (Adriatic Slovenica).
"Medtem ko nas večina spodbuja najbolj ustvarjalne kampanje, je edino, kar res šteje, njihova učinkovitost. Počaščen sem, da lahko predsedujem žiriji te prestižne nagrade in se veselim pregleda najboljših akcij s svojimi kolegi v marketingu!" je dejal sopredsednik žirije Effie Awards Europe 2019 Bastien Schupp, podpredsednik globalne strategije blagovne znamke in tržnega komuniciranja, Groupe Renault
"Učinkovitost je edino merilo vrednosti našega dela. Ker se krajina naše industrije spreminja, mora temu slediti tudi diskurz o učinkovitosti, ki mora biti dinamičen. Nagrade Effie so najbolj dokončen, verodostojen in priznani standard najbolj prepričljivih akcij. Spremembe v programu Effie Awards Europe 2019 in nove kategorije, ki so bile uvedene kot rezultat trdega dela in tehtnega premisleka vseh članov upravnega odbora, so zelo vznemirljive in so se zgodile ravno v pravem trenutku. Zelo sem navdušen, da bo vse to zaživelo leta 2019," je dodal Harjot Singh, strateški direktor, McCann Worldgroup, sopredsednik žirije Effie Awards Europe 2019 .
Effie Awards Europe je letno tekmovanje, ki nagrajuje tržno-komunikacijske aktivnosti, ki so se v preteklem letu izvajale na dveh ali več evropskih trgih, če akcija nedvoumno dokazuje, da sta bila izbor in uporaba tržnih komunikacij ključna za njen uspeh. Nagrada je torej simbol dokazane učinkovitosti ter priznanje partnerstvu med oglaševalcem in agencijo, ki snujeta tržno-komunikacijsko akcijo.
Effie Awards Europe 2019 so odprle prijave za že 23. izvedbo evropskih nagrad za tržno-komunikacijsko učinkovitost. Letos so k obstoječim tekmovalnim kategorijam dodali dve novi kategoriji:
- kategorija marketinške in poslovne rešitve, v kateri se bodo podelile nagrade za inovativne trženjske in poslovne rešitve, ki prinašajo rezultate kljub kakršnim koli komunikacijskim aktivnostim;
- kategorija najboljše izmed najboljših, v kateri se bodo podelile nagrade najboljšim tržno-komunikacijskim akcijam v Evropi, ki so že osvojile zlato v nacionalnem tekmovanju Effie.