Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceFacebook sklenil dogovor z New York Times in drugimi založniki

Mednarodne novice

Facebook sklenil dogovor z New York Times in drugimi založniki

14. Maj 2015

Facebook je v sredo, 13. 5. 2015, pričel testirati objave krajših člankov medijskih založnikov, kar je posledica dolgo pričakovanega dogovora z devetimi medijskimi hišami, vključno z BuzzFeed, National Geographic, The Atlantic, NBC News in The Times. Dogovoru se bodo pridružili tudi štirje evropski založniki: The Guardian, BBC News, Bild in Spiegel Online. Vloga korporacije Facebook kot enega večjih distributerjev novic na svetu odpira številna vprašanja v industriji oglaševanja.

Facebook in založniki devetih medijskih hiš so sklenili model sodelovanja, ki omogoča založnikom prodajo in umestitev oglasov v objavljenih člankih (v tem primeru založniki obrdžijo celoten zaslužek od oglaševanja) ali pa prepustijo korporaciji Facebook, da trži njihov oglasni prostor - v tem primeru Facebook obdrži 30 odstotkov dobička z naslova oglaševanja zase. Facebook bo tudi omogočal založnikom, da zbirajo informacijo o obiskovalcih, ki berejo njihove članke na Facabook omrežju, z enakimi orodji, kot jih uporabljajo na lastnih spletnih straneh.

Facebook ima trenutno okoli 1.4 milijarde uporabnikov, ki generirajo več obiskov strani z novicami kot praktično katera koli druga storitev, zato so se založniki odločili, da sklenejo dogovor s korporacijo Facebook in sledijo svojemu občinstvu.

Za korporacijo Facebook predstavlja tovrstno sodelovanje z založniki obogatitev ponudbe zanimivih vsebin na njihovem omrežju (Facebook je pred časom večkrat spreminjal algoritme, ki so zmanjšali prikaz viralnih vsebin in video objav prijateljev uporabnikov, ki niso novičarsko zanimive). Pogosto pa se pojavlja vprašanje, ali bo takšen dogovor zares koristen založnikom medijev, ali pa bo Facebook postopoma postal glavni vir informacij in s tem dobil vlogo "vratarja" (gatekeeper); obenem pa se postavlja tudi vprašanje, kakšen vpliv bo Facebook s tem sodelovanjem pridobil med večjimi svetovnimi mediji.

Več na http://www.nytimes.com/2015/05/13/technology/facebook-media-venture-to-include-nbc-buzzfeed-and-new-york-times.html?_r=0

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!