Mednarodne novice
EACA - Indeks evropske oglaševalske poslovne klime ostaja stabilen
Bruselj, 8. avgust 2016 – Evropsko združenje komunikacijskih agencij je objavilo indeks evropske oglaševalske poslovne klime (European Advertising Business Climate Index) za drugo četrtino leta 2016. Poslovno zaupanje v evropski oglaševalski in marketinški industriji ostaja stabilno. Nivo zaupanja se je dvignil v Italiji, Španiji in Grčiji, upadpa je čutiti v večjih državah zahodne Evrope kot sta VB in Francija.
Predvidljivo, glede na negotovost o EU referendumu, je v Veliki Britaniji indeks oglaševalske poslovne klime močno padel od aprila do julija (iz -15 na -31) in je sedaj najnižji v Evropi. Oglaševalski sektorji v Franciji, Nemčiji in na Poljskem so doživeli rahel vpad, medtem ko je v Italiji (+35) zaupanje največje.
Povpraševanje po oglaševalskih storitvah se je iz prve četrtine (+6) v drugi četrtini povzpelo ( +10), medtem ko je pričakovanje ocene za tretjo četrtino padlo iz +13 na skromnih +6, kar kaže na veliko bolj previden odnos industrije glede politične in gospodarske prihodnosti Evrope .