Vezane na člane, Sporočila za javnost, Domače novice
Člani SOZ ponovno izbirajo Oglaševalca leta, tokrat za leto 2015
Pričel se je prvi krog izbora za Oglaševalca leta, tokrat za leto 2015, tradicionalno letno stanovsko nagrado, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ). Člani SOZ lahko do 19. januarja 2016 oddajo svoj glas.
Nagrado Oglaševalec leta so v preteklih letih prejela podjetja: Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Športna loterija Slovenije, Pivovarna Laško, Krka, PS Mercator, Mobitel (za leta 2002, 2003, 2006 in 2010), Proconi (Pogrej in pojej), Si.mobil (za leta 2005, 2008 in 2013), Engrotuš, Ljubljanske mlekarne, Amis, Zavarovalnica Triglav in DrogaKolinska / AG.
Kaj odlikuje Oglaševalca leta, opredeljuje dokument Način izbora Oglaševalca leta 2015, kjer so izpostavljena zlasti naslednja izhodišča oz. kriteriji:
- izvirnost in inovativnost nastopa na trgu, ki je na svojevrsten način zaznamoval leto 2015 v komunikacijskem smislu oziroma odličnost v daljšem časovnem obdobju, ki se je pomembno odražala tudi v letu 2015;
- pri presojanju kreativnosti in konsistentnosti komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti, bodo tudi tokrat upoštevane osvojene domače in mednarodne nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja v preteklem letu;
- in končno, poleg kriterija spoštovanja visokih strokovnih samoregulativnih standardov (še zlasti Slovenskega oglaševalskega kodeksa in dokumentov Dobre prakse), bo upoštevan tudi strokovni prispevek k razvoju tržno-komunikacijske stroke.
Izbor Oglaševalca leta 2015 bo tudi tokrat potekal v treh krogih; v prvem in drugem krogu bodo odločali tudi člani SOZ.
- Prvi krog: Postopek nominacije oz. imenovanja kandidatov za prestižno nagrado ostaja enostaven. Svoj predlog bodo člani SOZ tudi tokrat le kratko utemeljili v obrazcu, k širši utemeljitvi, v skladu z v Načinu izbora opredeljenimi kriteriji, bo SOZ nato pozval nominirance.
- Drugi krog: Vsak član SOZ glasuje za tri od predlaganih podjetij. Točke iz naslova prejetih glasov članov SOZ bodo prinesle polovico končnega seštevka, drugo polovico pa osvojene domače in mednarodne nagrade, kot je določeno v Načinu izbora.
- Tretji krog: V zaključnem krogu izbora bo prejemnika nagrade Oglaševalec leta 2015 izbrala komisija. Sestava komisije in pristop k točkovanju, tudi v zaključnem krogu, sta natančno pojasnjena v Načinu izbora.
- Nagrado Oglaševalec leta 2015 bomo podelili na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 25. Slovenskega oglaševalskega festivala - SOF 2016 v petek, 8. aprila 2016, v Portorožu.