Zlati boben
24. Zlati boben predstavlja zmagovalce
Žiriji tekmovalnih sekcij Najboljše delo in Najboljša praksa sta razglasili zmagovalce letošnjega Zlatega bobna. Podeljenih je bilo 45 srebrnih bobnov, 17 zlatih bobnov in 14 velikih nagrad.
Agencija Grey Ljubljana (foto: Žiga Intihar)
Agencija McCann Worldgroup (foto: Žiga Intihar)
Veliko nagrado za družbeno korist je prejela agencija Grey Poland za THE BIGGEST CHRISTMAS CHOIR v skupini Odnosi z javnostmi. Med slovenskimi agencijami je slavila Grey Ljubljana, ki je za Lahkonočnice, naročnika A1 Slovenija, prejela veliko nagrado, nagrado zlati boben in nagrado srebrni boben.
Špela Žorž, Grey Ljubljana in Matevž Šmalc, A1 Slovenija, sta uspeh pospremila z naslednjim komentarjem: "Zaradi mednarodnosti festivala je stati na odru Zlatega bobna kot zmagovalec še toliko lepše. Ne le, ker na odru zastopaš tudi slovenske barve, temveč predvsem zato, ker je mednarodna konkurenca izjemno močna, žirija stroga, zmaga v taki družbi pa posebej težka. Iz tega vidika nama nagrada pomeni pomembno priznanje, da lahko slovensko znanje in strast do ustvarjanja presežnih projektov uspešno konkurirata tudi na mednarodnem nivoju. In hkrati lepo potrditev, da za uigrane ekipe (naročnika in agencije), ki svoj odnos temeljijo na medsebojnem zaupanju in spoštovanju, pravzaprav ni omejitev."
Najboljša agencijska mreža leta je MCCANN WORLDGROUP, prejemnica nagrade Zlata mreža, z zbranimi 141 točkami. S 67 točkami je McCann Worldgroup Italy prejela nagrado Zlata vrtnica za najboljšo agencijo leta. Voskhod iz Rusije je tudi tokrat postala najboljša neodvisna agencija in z 52 točkami prejela nagrado Golden Dragon. Velika nagrada za najboljšo znamko je pripadla znamki Vodafone, ki je zbrala 55 točk.
V kategoriji posebnih nagrad je v tekmovalni sekciji Najboljše delo Golden Drum Adriatic Award prejela agencija New Moment New Ideas Company za One Book For Peace. Podeljeni sta bili dve Silver Drum Adriatic Award nagradi. Prejemnici sta bili agencija Grey Slovenia za Lahkonočnice in agencija McCann Beograd za democrARtisation. Nagrada Bronze Drum Adriatic Award pa je pripadla agenciji Bruketa&Žinić&Grey za Hope.
V tekmovalni sekciji Najboljša praksa je Golden Drum Adriatic Award prejela agencija Grey Slovenia za Lahkonočnice, Silver Drum Adriatic Award pa Imago Ogilvy za Dear Mr. President. Nagrado Bronze Drum Adriatic Award je prejela agencija McCann Beograd za democrARtisation.
Prejemnik Zlate ure je Alessandro Sabini, izvršni kreativni direktor iz agencije McCann Worldgroup Italy, za kampanjo Responsibly the beer.
Zmagovalci Tekmovanja za mlade bobnarje so: 1. mesto za kreativno rešitev See The Full Picture, Michał Orlikowski in Bartosz Chlebowicz, 2. mesto za delo Ljubljana - Culture Overload, Damian Kitowski in Michał Oleksów, 3. mesto si delita dve kreativni rešitvi in sicer Hard to pronounce. Easy to love, avtorja Kaja Dobrzanska, Adriana Hochmańska ter kreativna rešitev Small in size, great in stories, Tea Šubat.
Več o festivalu Zlati boben na http://www.goldendrum.com/sl,