Mednarodne novice, Vezane na člane
Evropska oglaševalska industrija z višjo stopnjo zaupanja v 2016
Evropsko združenje komunikacijskih agencij (European Association of Communications Agencies, EACA), katerega članica je tudi Slovensko združenje oglaševalskih agencij pri Slovenski oglaševalski zbornici, je predstavila februarski indeks zaupanja poslovanja evropske oglaševalske industrije, ki meri različne poglede na oglaševalsko industrijo kot so: spremebe stopnje zaupanja v oglaševalsko industrijo, pričakovanja, razvoj zaposlovanja in povpraševanja po storitvah oglaševanja.
Indeks kaže, da je evropska oglaševalska industrija začela 2016 z veliko višjo stopnjo zaupanja, kot ga je imela ob zaključku 2015. Prav tako kaže, da ima mediteranski del Evrope višja pričakovanja po povpraševanju kot zahodna Evropa, medtem ko sta regiji severne in centralne/vzhodne Evrope bolj optimistični, da bo se bo stopnja zaposlovanja povečala, v primerjavi z drugima regijama.
Na regijski in nacionalni ravni obstajajo pomembne razlike. Zaupanje podjetij v oglaševanje in trženje je najnižje v Grčiji (-14), ki ji sledita Estonija (-6) in Belgija (-4). Francija, ena največjih evropskih trgov oglaševanja, ima prav tako nizko stopnjo zaupanja (-2), vendar se je ta izboljšala od oktobra, ko je znašala -8. Najvišja stopnja zaupanja je na Malti (+62), v Sloveniji (+32) in v Romuniji (+28). Zaupanje se je močno povečalo tudi v Veliki Britaniji: od -10,7 v oktobru 2015 na +9,2 v januarju 2016.