Mednarodne novice, Tuje novice
Odgovor na blokiranje oglasov so "manj pogosti oglasi"
Ilya Vedrashko, SVP/consumer research pri agenciji Hill Holliday, je za portal WARC povedal, da bi "manj pogosti oglasi" lahko bili pravi odgovor na trenutno povečano uporabo programov za blokiranje oglasov. Izpostavil je tudi, da bo pojav blokiranja oglasov imel neposreden vpliv na proračune agencij in oglaševalcev - cene spletnega oglaševanja se bodo dolgoročno morale dvigniti, da bi spletni portali lahko kompenzirali zmanjšani prostor za njihov prikaz. Ob tem prizna, da bodo spletni založniki in mediji imeli drugačen pogled na to.
"Vsi programski skripti, ki potrojijo čas nalaganja, in vse tiste stvari, ki skočijo v vas, ko želiš nekaj prebrati; vse to prihaja iz zelo dobrega mesta, ko poskušamo vzpostaviti stik s potrošniki. Vendar pa je na žalost rezultat, da so ti ljudje pripravljeni plačati, da vsega tega ne vidijo." pravi Ilya. Ena od možnih rešitev je, da "stopimo deset let nazaj in imamo lepe, nevsiljive kvadratke, ki vljudno sedijo in izgledajo lepo, ko jih nekdo pogleda, sicer pa nikogar ne motijo pri ogledu spletne strani."
Warc Trends Snapshot opozarja, da je rešitev dileme blokiranja oglasov odvisna predvsem od definicije izziva - ali je to tehnični izziv, kako blokirati programe za blokiranje oglasov, ali pa je to izziv zagotavljanja novih oblik pridobivanja povratnih informacij uporabnikov, ki potrebuje oblikovanje novih formatov in boljšo kreativo.