Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceTemeljna zakonodaja na področju varstva podatkov

Mednarodne novice, Vezane na člane, Novice SOZ splošne

Temeljna zakonodaja na področju varstva podatkov

9. Nov 2015

Leta 2012 je Evropska komisija predlagala temeljito reformo obstoječega zakonskega okvirja na področju varstva podatkov. S predlogo želi zagotoviti enako stopnjo varstva za uporabnike na spletu in izven njega. Evropski parlament je sprejel stališče 12 marca 2014, Svet ministrov pa je svoje mnenje podal 15. junija 2015. Trialog med Komisijo, Parlamentom in Svetov se je pričel junija letos z željo, da sprejmejo skupno stališče do decembra 2015.

[EACA]

Evropsko združenje komunikacijskih agencij (European Association of Communication Agencies, EACA), katere član je Slovensko združenje oglaševalskih agencij znotraj SOZ, s svojimi predlogi zastopa glas industrije pri oblikovanju prihodnje zakonodaje.

Trenutno se EACA osredotoča na:
Privolitev, ki predstavlja dejanje uporabnika (potrošnika) podatkov, ki dovoljuje podjetju, da zbira in obdeluje njegove oz. njene podatke. Komisija in Parlament sta vključila pojem "izrecna" v definicijo privolitve, medtem ko je Svet (ministrov držav članic EU) namesto reference "nedvomna" uporabil termin "nedvoumna". EACA zagovarja fleksibilno definicijo, ki ne bi otežila agencije in potrošnike s preveč omejujočimi pozivi k privolitvi, zato se strinja z definicijo "nedvoumna", ki jo je podal Svet.

Procesiranje - 6. člen določa, kakšne oblike privolitve so potrebne in pod kakšnimi pogoji sme podjetje obdelati podatke potrošnikov. Dodatno določa, da v primeru, če podjetje želi dodatno obdelati podatke in če je ta namen kompatibilen s namenom s katerim so bili podatki primarno zbrani, je takšna obdelava podatkov dovoljena, POD POGOJEM, da je ta interes v skladu s pričakovanji potrošnika. EACA zagovarja, da se mora test racionalnih pričakovanj izbrisati iz predloga, saj ga je nemogoče oceniti na individualni ravni, zato bi v tej obliki samo dodatno povečal legalni dvom.

Profiliranje - 20. člen določa, da imeti potrošnik pravico, da ni vključen v profiliranje, ki zanj imelo legalne posledice. Člen, poznan tudi pod imenom člen o velikih podatkih, saj bo njegova končna oblika določila do katere mere bodo podjetja in evropska družba lahko uporabljale analize velikih podatkov. EACA zagovarja fleksibilno in inovacijam prijazno uporabo velikih podatkov. Dodatno zagovarja, da se profiliranja, ki temelji na psevdonimih, ne sme na noben način omejiti, saj takšen tip podatkov ne dopušča neposredne identifikacije potrošnika.

Akti pooblaščanja so inštrumenti Komisije, ki dopolnjujejo trenutne nebistvene elemente zakonodaje. Komisija jih sprejme in obvesti Svet ter Parlament, ki lahko omejita trajanje in prekličeta akt. Ko je Komisija predlagala temeljno zakonodajo na področju varstva podatkov, so predstavili razširjeno uporabo aktov pooblaščanja v številnih členih, ki so urejali številna področja. Vendar pa je, glede na to, da Svet in Parlament ne odobravata avtonomne politike Komisije, bila uporaba aktov pooblaščanja zelo omejena in trenutno ne predstavlja večje grožnje. Kljub temu pa pogajanja še vedno potekajo in stvari se lahko še vedno spremenijo v končnem predlogu spremembe zakonodaje.

Večina zgoraj navedenih izzivov, glede na njihovo kontraverzno obliko, še vedno ni končno dorečenih. EACA se hitro odzove vsakič, ko novi predlogi vplivajo na našo industrijo. Trialog med institucijami se bo nadaljeval do konca leta 2015, ko bodo tri institucije predstavile skupen predlog.

Več o razvoju dogodkov na področju varstva podatkov na ...

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!