Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceDelovna skupina za varstvo podatkov iz člena 29 poziva k zakonski ureditvi pristojnosti...

Mednarodne novice, Vezane na člane

Delovna skupina za varstvo podatkov iz člena 29 poziva k zakonski ureditvi pristojnosti prihodnjega Evropskega odbora za varstvo podatkov

10. Okt 2015

Ob zaključku pogajanj na področju zakonodaje o varstvu podatkov (Data Protection Regulation, DPR) so člani Delovne skupine za varstvo podatkov iz člena 29, skupine, ki jo sestavlja 28 predstavnikov nacionalnih institucij za varstvo podatkov, izdali serijo predlogov, v kateri predlagajo obliko prihodnje strukture in pristojnosti Evropskega odbora za varstvo podatkov (European Data Protection Board, EDPB) v katerega se bo Delovna skupina preoblikovala po sprejetju DPR.

[novice WFA]

Po tem, ko bo EU pregledala trenutno zakonodajo na področju varstva podatkov ter Evropski parlament in Svet Evrope potrdila novo zakonodajo (kar bi naj bilo do konca leta 2015), se bo Delovna skupina preoblikovala v EDPB. Delovna skupina, ki je bila ustanovljena kot neodvisno svetovalno telo, odgovorno za varstvo osebnih podatkov državljanov in prosti pretok tovrstnih podatkov, vztraja, da mora EDPB ostati neodvisna in mora imeti zakonsko določeno obliko, da bi lahko izvajala zavezujoče odločitve.

Glede na pretekla mnenja Delovne skupine, ki so zagovarjala jasne omejitve profiliranja ter nasprotovanja predlogom industrije glede spletnega vedenjskega oglaševanja, bo prihodnja oblika EDPB imela med drugim pomemben vpliv na uporabo podatkov s strani oglaševalcev.

Predlogi glede prihodnje oblike EDPB, ki so bili poslani predstavniku Evropskega parlamenta na področju DPR Janu Philippu Albrechtu, bodo vodili k tristranskim pogajanjem, ki bi se naj zaključila do konca 2015. Glede na številne obstoječe pomisleke je pogled na pogajanja zelo optimističen; vsekakor pa bo potrebno upoštevati politično voljo po zapiranju odprtih vprašanj.

Prioriteti Svetovnega združenja oglaševalcev (WFA), katere član je Slovensko združenje oglaševalcev, ki deluje pod okriljem SOZ, bosta spremljati razvoj dogodkov v povezavi z oblikovanjem EDPB in pristopiti k vodstvu EDPB, ko se bo njegova struktura določila, z željo, da se vzpostavi tesno sodelovanje med Odborom in predstavniki industrije.

Več ...

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!