Mednarodne novice, Novice SOZ splošne
Izogibanje oglasom bolj pogosto kot blokiranje
Portal Warc.com poroča, da je raziskovalna hiša Instantly v raziskavi percepcije programov za blokiranje mobilnih oglasov med 984 uporabniki mobilnih naprav v Veliki Britaniji ugotovila, da samo 47 odstotkov ve za njihov obstoj. Samo eden izmed petih uporabnikov v VB je naložil program za blokiranje oglasov v zadnjih dveh mesecih, več kot polovica vprašanih pa se raje izogiba oglasom, ki jih motijo.
55 odstotkov vprašanih je odgovorilo, da so mobilni oglasi večinoma nadležni in neumestni, zato se jim raje izognejo ali jih ignorirajo. 50 odstotkov je odgovorilo, da niso nikoli kliknili na mobilne spletne pasice, medtem ko je kar 55 odstotkov vedno preskočilo oglase na YouTube portalu.
Podatki kažejo, da so potrošniki našli način, kako rešiti to problematiko in da so "skrbi industrije glede percepcije potrošnikov [do programov za blokiranje oglasov] verjetno prenagljene" je zapisano v poročilu.