Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceEvropski svet zaključil prve pogovore o reviziji avdiovizualnih pravil EU

Mednarodne novice, Tuje novice, Vezane na člane

Evropski svet zaključil prve pogovore o reviziji avdiovizualnih pravil EU

26. Maj 2015

19. maja je Evropski svet za izobraževanje, mlade, kulturo in šport pripravil prvo debato o reviziji Direktive AVMSD v kontekstu nove strategije Evropske komisije za Enotni digitalni trg (DSM). Večina pogovorov se je osredotočila na obseg Direktive; medijska pluralnost in svoboda izražanja; varovanje evropskih del in kulturne raznolikosti; varovanje intelektualnih pravic in področno blokiranje; in boj proti piratstvu.

[Novice WFA]

Čeprav se pogovori niso dotaknili področja oglaševanja, je potekala debata o principu države izvora (COO), ključnem principu za Direktivo, ki določa, da morajo biti mediji podvrženi pravilom države članice, kjer so ustvarjeni, in ne pravilom držav članic, kamor so njihove vsebine posredovane.

V kontekstu oglaševanja to pomeni, da država članica, ki ima bolj stroga pravila, npr. prepoved oglaševanja otrokom ali oglaševanja določenih izdelkov, ne more, v večini primerov, omejiti posredovanja vsebin druge države članice, tudi če te ne spoštujejo njihovih pravil. V tem pogledu so Litva, Poljska, Romunija in Irska pozvale k reviziji principa COO; Belgija in Estonija pa sta pozvali k reviziji pravil, pod katerimi je državam članicam dovoljeno odstopati od principa COO. Na drugi strani pa so Nemčija, Nizozemska, Portugalska in Luksemburg podpirale idejo, da princip COO ostane nespremenjen, saj predstavlja temelj za enoten trg na področju avdiovizualnih medijskih storitev.

Latvijsko predsedstvo bo zbralo rezultate pogovorov v skupnem pismu predsedniku Evropskega sveta Donaldu Tusku pred junijskim srečanjem Evropskega sveta. Rezultati trenutnega programa AVMSD REFIT bodo predvidoma znani pred koncem letošnjega leta, predlog revizije Direktive pa bo objavljen spomladi 2016.

Svetovno združenje oglaševalcev (WFA), katere član je Slovensko združenje oglaševalcev (SZO) znotraj SOZ, bo nadaljevalo pogovore z Evropsko komisijo glede trenutnega projekta REFIT, ki predstavlja osnovo za revizijo Direktive AVMSD. V prihodnjih mesecih se bo WFA osredotočila na koordinacijo s širšo industrijo, da bi pripravili in implementirali skupen pristop k reviziji Direktive AVMSD na področju pravil oglaševanja.

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!