Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceEvropska komisija poziva k razmisleku o ne-regulativnih rešitvah

Mednarodne novice, Tuje novice, Vezane na člane

Evropska komisija poziva k razmisleku o ne-regulativnih rešitvah

29. Maj 2015

19. maja je Evropska komisija objavila "Agendo za boljšo regulacijo", s katero želi izboljšati dostop in povečati transparentnost procesa odločanja znotraj EU. Za oglaševalce je najbolj pomembna objavljena napoved komisije, da bo pri obravnavi rešitev upoštevala tako regulativne kot tudi primerne ne-regulativne pristope ter izboljšave implementacije in izvedbe obstoječe zakonodaje.

"Dobro pripravljeni ne-regulativni pristopi" so prepoznani kot tisti, ki so usklajeni s Principi za boljšo samo in so-regulativo iz leta 2013, kot jih je razvil DG CONNECT v sodelovanju s privatnim sektorjem, vključno z Evropsko zvezo za oglaševalske standarde (European Advertising Standards Alliance, EASA).

Širše gledano, izboljšana agenda regulacije predvideva:

  • Odbor za regulativni pregled, ki bo ocenjeval posledice trenutne in predlagane zakonodaje;
  • nujno ocenjevanje posledic sprememb zakonodaje, kot jih predlaga Evropska komisija, s strani Evropskega parlamenta in Evropskega sveta;
  • izboljšanje procesa REFIT (program za izboljšanje regulative), da bi dosegli boljše, bolj oprijemljive rezultate. Znotraj tega bo nastala nova platforma deležnikov, ki se bo redno ukvarjala s programom Evropske komisije z namenom zmanjšanja administrativnih ovir in poenostavljanjem zakonodaje;
  • javni posveti, ki bodo organizirani s strani Evropske komisije, pri pripravi in po objavi novih predlogov;
  • poleg izboljšanega sistema svetovanja in večje transparentnosti tudi dogovor o medinstitucionalnem pristopu k uporabi in implementaciji sprejetih določil.

Evropska komisija namerava sprejeti nov Medinstitucionalni dogovor (Inter-institutional Agreement, IIA) o izboljšanju regulacije do konca leta 2015. IIA je zaveza za izboljšanje postopkov sprejemanja zakonov med tremi institucijami, ki prepozna legitimnost so in samoregulative.

Svetovno združenje oglaševalcev (WFA), katere član je tudi Slovensko združenje oglaševalcev (SZO) znotraj SOZ, bo nadaljevalo z izboljšavami obstoječega okvira ne-regulativnih pristopov k oglaševanju hrane, digitalnem oglaševanju in oglaševanju alkohola, da bi promovirala vlogo so in samoregulativnih pristopov v napovedanih revizijah zakonodaje, kot v primeru Direktive AVMSD, Direktive o nepoštenih poslovnih praksah podjetij (UCPD Guidance) in Direktive o varstvu podatkov.

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!