Zlati boben, Vezane na člane, Dogodki, Sporočila za javnost
22. Zlati boben: "Transformacija, osvoboditev in kreativna kultura"
Tema 22. mednarodnega oglaševalskega festivala Zlati boben, ki ga med 13. in 16. oktobrom 2015 v Grand Hotelu Bernardin v Portorožu organizira Slovenska oglaševalska zbornica, je "Transformacija, osvoboditev in kreativna kultura". Tekma za nagrade Zlatega bobna letos vabi najboljše kreativne, oglaševalske, digitalne, PR in medijske agencije, oglaševalce, produkcijske in medijske hiše iz 37-ih držav t.i. nove Evrope, ki lahko do 21. avgusta 2015 prijavijo svoja kreativna dela in se potegujejo za prestižne nagrade Zlatega bobna. Člani SOZ imate 10% popust na prijavnine za osebno udeležbo (popust velja samo za prijavnine Young Drummers in Full Registration), ki velja tudi za zgodnje prijave ter možnost nakupa dnevne prijavnine. Več na prenovljeni spletni strani www.goldendrum.com.
Letošnji program, ki sta ga konceptualno zasnovala Barbara Krajnc, izvršna direktorica festivala Zlati boben, in Mitja Petrovič, direktor za poslovni in vsebinski razvoj festivala Zlati boben, bo jeseni na portoroškem odru gostil številne svetovno znane goste, mnogi med njimi bodo festival Zlati boben obiskali prvič: Ajaz Ahmed, ustanovitelj in generalni izvršni direktor globalne digitalne agencije AKQA ter soavtor uspešnice "Velocity" in soustvarjalec projekta Nike+ FuelBand, Tomáš Sedláček, svetovno priznani ekonomist in avtor knjige "Ekonomija dobrega in zla", univerzitetni predavatelj in svetovalec nekdanjega češkega predsednika Václava Havla, in Paul Brazier, izvršni kreativni direktor AMV BBDO, VB, prejemnik več kot 200 različnih nagrad, vključno s šestimi D&AD svinčniki in enajstimi kanskimi levi, agencijo pa je popeljal do petih zaporednih nazivov "najbolj nagrajene kreativne agencije v VB" po izboru The Gunn Report in Big Won.
O transformaciji, osvoboditvi in kreativni kulturi, osrednji temi letošnjega Zlatega bobna, je Mitja Petrovič zapisal: "Verjamemo, da digitalna revolucija in nova moč univerzalno povezanih posameznikov spreminjata način poslovanja in celotno družbo. Spremembe so povzročile mnogim številne težave, istočasno pa tudi omogočile novo obliko svobode – tako znamkam kot tudi ljudem, ki jih uporabljajo (Airbnb je prva superznamka, ki jo vodijo skupnosti, in v temelju spreminja podobo turizma).
Oglaševalska industrija lahko spremembam sledi ali pa postane del transformacije. Verjamem, da je naša vloga voditi in verjamem, da je kreativna kultura edina stvar, ki lahko spodbudi transformacijo in ustvari boljšo prihodnost. Tranzicija je za nami, pred nami je transformacija."
Festival Zlati boben, ki ga vsako leto v Portorožu obišče okoli 800 strokovnjakov na področju trženja in oglaševanja, kreativcev, oblikovalcev, mladih ustvarjalcev in študentov, bo tudi letos nudil štiri dneve vrhunskega programa s priznanimi govorci ter največji pregled kreativnega oglaševanja 37-ih držav nove Evrope, organizatorji pa obljubljajo, da letošnje udeležence čaka tudi nekaj zanimivih presenečenj. Ugodnejše cene prijavnin za udeležence veljajo do 18. septembra 2015.
Pomembni datumi:
Prijave del in osebne udeležbe: odprte od 26. maja 2015 dalje
Rok za prijavo del: 21. avgust 2015
Rok za ugodnejšo prijavo osebne udeležbe: 18. september 2015