Mednarodne novice, Tuje novice, Vezane na člane
Nova strategija Enotnega digitalnega trga
20. Maj 2015
Evropska komisija je objavila Strategijo enotnega digitalnega trga, kjer je začrtala 16 aktivnosti za izboljšanje dostopa potrošnikov in podjetij do digitalnih izdelkov in storitev; s tem je ustvarila primerne pogoje in izenačila možnosti za inovacije na področju digitalnih storitev ter maksimizirala potencial za njihovo rast. Več ...
[Novice EACA]
Evropska komisija je na področju oglaševanja predstavila naslednje predloge aktivnosti:
- Avdiovizualne storitve: revizija Direktive AVMSD, kjer so raziskali, kako prilagoditi trenutna pravila glede na nove digitalne poslovne modele s posebnim poudarkom na oglaševanje mladoletnikom;
- Spletne platforme: analiza spletnih platform (spletni iskalniki, družbena omrežja, spletne trgovine za programe) vključno s pregledom, kako platforme uporabljajo zbrane informacije in ne-transparentnost rezultatov spletnih iskalnikov;
- E-trgovine: usklajena pravila za varovanje potrošnikov, ki nakupujejo preko spleta in boljše izvajanje pravil o varovanju potrošnikov;
- Avtorske pravice: vzpostavitev prenosljivosti, dodatni principi usklajevanja, bolj strogo delovanje v primeru komercialnih kršitev intelektualnih pravic. Zakonodajni predlogi bodo objavljeni pred koncem tega leta;
- Zasebnost: revizija Direktive o e-zasebnosti nadgrajuje obstoječ okvir varovanja podatkov, ki se trenutno usklajuje.
Komisija je več o Enotnem digitalnem trgu objavila v sporočilu za medije.