Mednarodne novice, Tuje novice
Slovenski trg digitalnega oglaševanja z najvišjo rastjo v 2014
21. Maj 2015
Po zadnjih podatkih raziskave AdEx Benchmark, ki jo izvaja IAB Europe, je slovenski trg digitalnega oglaševanja v 2014 dosegel najvišjo rast med merjenimi državami, kar 43,1%. Drugo mesto je s 33,3% rastjo zasedla Irska, tretje mesto pa s 32,8% rastjo Belorusija.
[Novice IAB Europe]
10 držav z največjimi trgi digitalnega oglaševanja v 2014 so imele (v milijardih evrov):
1. Velika Britanija - 8.9
2. Nemčija – 5.4
3. Francija - 3.7
4. Italija – 1.9
5. Rusija - 1.8
6. Nizozemska - 1.5
7. Švedska - 1.0
8. Španija – 0.9
9. Danska - 0.7
10. Norveška - 0.7
Rezultati raziskave AdEx Benchmark so na voljo na http://www.iabeurope.eu/research-and-papers/iab-europe-adex-benchmark-2014-resul.