Mednarodne novice
Evropska komisija pripravlja novo Alkoholno strategijo in revizijo Direktive AVMS
Evropska zveza za oglaševalske standarde (European Advertising Standards Alliance, EASA), katere članica je Slovenska oglaševalska zbornica, pričakuje, da bosta v letošnjem letu oglaševanje alkohola in samoregulacija oglaševanja pod drobnogledom, saj je Odbor za okolje, javno zdravje in varnost hrane (ENVI) Evropskega parlamenta konec marca 2015 sprejel stališče, ki poziva Evropsko komisijo, da nemudoma prične s pripravo nove Alkoholne strategije EU in revizijo Direktive o avdiovizualnih medijskih storitvah (AVMS).
[Novice EASA]
Odbor ENVI je vzporedno tudi pozval države članice, da natančno nadzorujejo oglaševanja alkohola in spremljajo njegove učinke na mlade ter sprejmejo bolj strogo regulacijo oglaševanja alkoholnih pijač, še posebej v primeru oglaševanja mladoletnim osebam. V stališču poziva Evropsko komisijo, da revidira Direktivo o avdiovizualnih medijskih storitvah (AVMS) z namenom, da omeji izpostavljanje potrošnikov sponzorstvu in oglaševanju alkohola.
Evropska komisija bo pripravila »Študijo o izpostavljanju mladoletnih oseb alkoholnemu oglaševanju na linearnih in ne-linearnih avdio-vizualnih medijskih storitvah in drugih spletnih storitvah, vključno z analizo vsebin« v kateri bo tudi analizirala, če so mladoletne osebe bile izpostavljene oglasom za alkohol in na kakšen način jih oglasi nagovarjajo. Rezultati raziskave bodo objavljeni decembra 2015.
Dodatne informacije o Evropski alkoholni politiki najdete v posebnem poročilu Euroactiva na http://www.euractiv.com/archives/sections/alcohol-eus-policies.