Mednarodne novice
Evropski ministri enotni glede Splošne regulacije varovanja podatkov
Evropski ministri za pravosodje so na zasedanju marca 2015 sprejeli soglasje o »delnem splošnem pristopu« k enotnem mehanizmu (One Stop Shop) in drugih ključnih točkah osnutka Splošne regulacije varovanja podatkov (General Data Protection Regulation, GDPR ) v EU. Namen enotnega mehanizma, kot je bil začrtan v soglasju, je poenostaviti in poceniti poslovanje evropskih podjetij in državljanom ponuditi učinkovite načine varovanja osebnih podatkov.
[Novice WFA]
Sprejeli so tudi delni dogovor o drugem poglavju predloga, ki vsebuje temeljna določila, kot so pravna podlaga za zbiranje podatkov, načini zbiranja privolitve in pravice o obdelavi podatkov otrok. Evropski ministri za pravosodje so odločili, da bodo podprli pristop »nedvomne privolitve«, ki je identičen trenutno veljavnemu okvirju iz leta 1995, in ne bodo vztrajali s pristopom »eksplicitne privolitve«, ki je izhajal iz predloga Evropske komisije iz leta 2012. Latvijsko predsedstvo namerava sprejeti končni dogovor o GDPR do zaključka njihovega predsedovanja junija 2015.
Svetovno združenje oglaševalcev (World Federation of Advertisers, WFA), katerega član je tudi Slovensko združenje oglaševalcev pri Slovenski oglaševalski zbornici, bo tudi v prihodnje tesno sodelovalo s Svetom ministrov, ki pripravlja končno obliko osnutka GDPR. Pri oblikovanju predlogov bo posebno pozornost posvečala konsistentnosti pogovorov v maju in juniju, kjer bo stremela k proporcionalnem in uravnoteženem okvirju.