Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNovice iz Bruslja: NOVI DOGOVOR ZA POTROŠNIKE

Mednarodne novice, Novice SOZ splošne, Tuje novice

Novice iz Bruslja: NOVI DOGOVOR ZA POTROŠNIKE

22. Okt 2019

Odbor Evropskega parlamenta za notranji trg in varstvo potrošnikov (IMCO) je 25. septembra potrdil končno besedilo t.i. omnibus direktive EU (corrigendum). Gre za zgolj lingvistično popravljeno besedilo direktive, ki je že bila potrjena tako v Parlamentu kot Svetu EU spomladi letos. Direktiva bo v uradnem listu EU objavljena, ko jo formalno ponovno potrdi Svet EU. Nato bo sledilo dvoletno obdobje, v katerem bodo morale države članice določila implementirati v nacionalne predpise. 

Vse od aprila 2018 v SOZ E-novicah poročamo o dogajanju v telesih EU v okviru novega dogovora za potrošnike - skrbnem pregledu in reviziji določil Direktiv EU na področju varstva potrošnikov. Za dejavnost tržnega komuniciranja sta pomembni zlasti: Unfair Commercial Practices Directive 2005/29/EC (UCP), ki je v slovenski pravni red prenešena z Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Consumer Rights Directive 2011/83/EU, ki je v  slovenski pravni red prenešena z Zakonom o varstvu potrošnikov. Cilj sprememb je bil, da se okrepijo pravice potrošnikov na enotnem trgu EU, ob tem pa zagotovi učinkovita implementacija določil predpisov na področju varstva potrošnikov. 

Novi predpis zelo jasno opredeljuje, da mora biti vsaka vsebina komercialne narave, ne glede na izbrani medij ali platformo objave, jasno označena in prepoznavna kot taka. Ključne novosti se nanašajo še na t.i. »dual quality goods«, transparentnost poslovanja (zlasti na spletu) ter kazni ob kršitvah, ki bodo lahko tudi bistveno višje. Najvišja nominalna višina kazni je 2 Mio EUR v primerih, ko podatek o letnem prometu kršitelja na nacionalnem trgu (ih) ni na voljo. Sicer je najvišja kazen določena v višini 4% oglaševalčevega letnega prometa v predhodnem letu v državi (državah), kjer je bila ugotovljena kršitev določil. Vendar pa države članice niso dolžne izrekati kazni v tej višini razen v primerih obsežnih kršitev  (t.i. widespread infringements). 

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!