Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNovice iz Bruslja: Varstvo osebnih podatkov

Mednarodne novice, Tuje novice

Novice iz Bruslja: Varstvo osebnih podatkov

30. Jul 2019

Dobro leto od pričetka uporabe je Evropska komisija na Parlament in Svet naslovila prvo oceno implementacije določil GDPR. Med drugim Komisija ob sicer pozitivni oceni ugotavlja, da bo potrebno z nadaljnjim delom zagotoviti večjo konsistentnost med smernicami nacionalnih teles držav članic EU za nadzor nad implementacijo določil GDPR. Izrazila pa je tudi zaskrbljenost glede zavajajočih informacij, ki jih o GDPR širijo svetovalne družbe. Pričakovati je, da se bodo po dolgotrajni stagnaciji nadaljevala pogajanja in usklajevanja glede predloga E-privacy regulative. Nemčija je namreč na države članice Sveta v delovni skupini za telekomunikacije in informacijsko družbo naslovila delovni dokument iz katerega izhaja, da verjamejo, da so dodatna pravila na področju varstva osebnih podatkov potrebna, a bodo potrebne številne spremembe predloga. 

E Privacy Regulativa bi lahko resno posegla v način zajema oz. zbiranja podatkov za digitalno oglaševanje. Z vidika oglaševalske industrije je zaskrbljujoče, da Nemčija zagovarja stališče, da bi bilo med drugim potrebno v predlog E privacy regulative ponovno vključiti določila, da se soglasja za t.i. piškotke zbirajo že na ravni brskalnikov. To pa je v nasprotju s stališči industrije, ki jo v Bruslju v prvi vrsti zastopa Svetovna organizacija oglaševalcev (WFA). Vendar pa ob tem Nemčija zagovarja stališče (ki ga podpira tudi industrija), da bi ponudniki digitalnih storitev, ki se financirajo iz prihodkov od oglaševanja, smeli odreči pravico dostopa do vsebin tistim končnim uporabnikom, ki ne želijo podati soglasja za sledenje, čemur pa ostro nasprotuje Evropski parlament. WFA poroča, da je zelo težko oceniti ali in kdaj lahko pričakujemo novo regulativo, če sploh. Če bodo v Svetu uspeli uskladiti besedilo predloga do decembra 2019, ko se zaključi finsko predsedovanje, bodo morali predlog uskladiti z Evropskim parlamentom in Komisijo, kar utegne trajati več mesecev. Pričakovati je, da bodo podjetja imela 1 – 2 leti časa za prilagoditev poslovanja.

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!