Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNovice iz Bruslja: Evropska komisija je razpisala izvedbo raziskave o oglaševanju na...

Mednarodne novice, Novice SOZ splošne, Tuje novice

Novice iz Bruslja: Evropska komisija je razpisala izvedbo raziskave o oglaševanju na platformah za deljenje video vsebin

15. Maj 2019

Kot smo že večkrat poročali, je bila v začetku novembra 2018 sprejeta Revidirana direktiva EU o avdio-vizualnih medijskih storitvah (AVMSD). V času prenosa novih določil v nacionalne predpise držav članic (rok se izteče 20. septembra 2020), je Evropska komisija razpisala študijo o implementaciji določil AVMSD, ki naj bi zagotovila vpogled in prispevala k pravilnemu razumevanju in prenosu novih pravil, ki se nanašajo na platforme za deljenje video vsebin. Raziskava naj bi potekala 9 mesecev in zagotovila tudi poglobljen pregled delovanja oglaševalskega trga platform za deljenje video vsebin, kot je na primer YouTube. 

Direktiva namreč širi področje, ki ga ureja, tudi na platforme za deljenje video vsebin, ki bodo v veliki meri zavezane istim pravilom, kot izdajatelji avdiovizualnih programov. Med drugim bodo morale biti ustrezno označene vse vsebine, ki so objavljene proti plačilu ali za drugo obliko nadomestila, torej bodo morale tudi sponzorirane vsebine in objave vplivnežev jasno in nedvoumno razkrivati ali so predmet kakršnegakoli komercialnega dogovora. 

Študija bo med drugim zagotovila vpogled in razumevanje vloge platform za deljenje video vsebin pri umeščanju oglaševanja in o stopnji nadzora le-tega. V okviru študije bo pripravljen pregled že vzpostavljenih ukrepov s strani platform z vidika zaščite potrošnikov pred avdiovizualnimi komercialnimi sporočili. Zlasti se to nanaša na zaščito otrok in mladostnikov pred izpostavljenostjo oglaševanju  tobaka, alkohola in hrane z visoko vsebnostjo sladkorjev, soli in nasičenih maščob. V okviru študije bo pripravljen tudi pregled in analiza relevantnih predpisov na nacionalni ravni in ocena učinkovitosti njihove implementacije v praksi. 

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!