Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNovicePoročilo o trendih samoregulative oglaševanja v letu 2017

Mednarodne novice

Poročilo o trendih samoregulative oglaševanja v letu 2017

11. Dec 2018

EASA, krovna evropska stanovska organizacija na področju samoregulative oglaševanja in tržnega komuniciranja je objavila Letno poročilo o trendih samoregulative oglaševanja v letu 2017, ki temelji na statističnih podatkih o obravnavanih primerih (pritožbe in mnenja o oglaševanju pred njegovo objavo)  samoregulativnih organizacij, članic EASA-e, med katerimi je tudi SOZ, edina predstavnica iz regije Adriatic, ki s svojim delovanjem slovensko tržno-komunikacijsko stroko umešča na evropski zemljevid uveljavljanja visokih strokovnih standardov in dobrih praks na področju samoregulative oglaševanja.  

Ključne ugotovitve, ki izhajajo iz zbranih statističnih podatkov  nacionalnih samoregulativnih organizacij, članic EASA, so, da so največ pritožb od skupno 56.863, ki so se nanašale na 32.992 oglasov, obravnavali v Veliki Britaniji in Nemčiji (kar 72 % vseh pritožb), zavajajoče oglaševanje je še vedno najpogostejši razlog (58 % vseh pritožb), sledijo primeri, ki se nanašajo na dostojnost, odgovornost do družbe  in skladnost z zahtevami kulturnega okolja (38 %). Digitalno tržno komuniciranje pa je z 57 % najpogosteje predmet pritožb glede na medij objave. Glede na izdelek ali storitev pa so v 2017 prevladovale pritožbe, ki so nanašale na oglaševanje izdelkov in storitev  za lepoto in zdravje, dejavnosti za prosti čas ter finančne storitve.

Čezmejne pritožbe
Na spletnem mestu EASA je objavljeno tudi Poročilo o čezmejnih pritožbah v 2017. Članice EASA so v 2017 obravnavale 135 čezmejnih pritožb, največ pritožb se je nanašalo na oglaševanje, ki je izviralo iz Francije in Nizozemske, med vlagatelji so prevladovali Angleži. Le pri 11 % primerov je bila ugotovljena kršitev določil nacionalnega kodeksa, nadaljnjih 12 % prejetih pritožb pa je bilo rešeno neformalno pred obravnavo s strani pristojnega organa.  Kar 82 % čezmejnih pritožb se je nanašalo na zavajajoče oglaševanje, tudi tu je med pritožbami močno prevladovalo digitalno oglaševanje (81 %).

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!