Mednarodne novice, Domače novice
Med diplomanti EAC 2018 tudi trije predstavniki slovenskih agencij
EAC 2018, enotni evropski izobraževanlni program za mlade v komunikacijski industriji je uspešno zaključilo več kot 200 predstavnikov agencij iz praktično vseh držav EU. Med njimi so tudi trije Slovenci: Kristina Kurent iz Agencije 101 ter Matevž Berkopec in Jure Verčko iz agencije New Moment Y & R.
Z objavo rezultatov in podelitvijo diplom se je zaključila še ena sezona enotnega evropskega izobraževanja za mlade EAC (European Advertising Certificate), ki ga je razvila IPA (IPA Foundation Certificate), angleško agencijsko združenje. V Evropskem prostoru ga izvaja v sodelovanju z Evropskim združenjem komunikacijskih agencij (EACA). Izobraževanje je prvi vrsti namenjneo mladim v agencijah, ki imajo najmanj dve leti delovnih izkušenj. Vključuje sedem modulov: Moč kretivnosti (The Power of Creativity); Komunikacijska krajina (The Communications Landscape); Vloge naročnika in agencije (The Client and Agency Roles); Teorije, orodja in tehnike (Theories, Tools and Techniques); Pregled komunikacijskih aktivnosti (The Comms Review); Proces kreativnega snovanja (The Creative Development Process) in Evalvacija učinkovitosti (Evaluating Effectiveness).
Med več kot dvesto diplomanti EAC 2018 so tudi trije Slovenci: Kristina Kurent iz Agencije 101 ter Matevž Berkopec in Jure Verčko, oba iz agencije New Moment Y & R. Prosili smo jih, da strnejo vtise o on-line izobraževanju, ki poteka preko sodobne, interaktivne platforme in med drugim vključuje številne primeri iz prakse. Povedali so:
"Izobraževanje EAC mi je ponudilo širok vpogled v marketing in oglaševanje. Vsekakor priporočam vsakomur, ki si želi tovrstnega znanja in nasploh deluje v okolju, v katerem se ukvarja z oglaševanjem in kreativnostjo. Ob zaključku lahkjo rečem, da sem izvedel veliko novega, o že znanem pa poglobil razumevanje."
Matevž Berkopec
"Izobraževanje za pridobitev IPA Foundation Certificate-a mi je omogočilo poglobitev znanja na področju oglaševanja. Online program je strukturiran v 7 modulov, ki uporabniku skozi zanimivo in interaktivno platformo na različne načine podaja gradivo.EAC bi vsekakor priporočila vsem tistim, ki so v svet oglaševalskih agencij šele vstopili."
Kristina Kurent
"Študijska gradiva so dobra osnova za delovanje v oglaševalski agenciji. Zaključni izpit je dolg, zato priporočam, da upoštevate opomnike, ki vam jih pošiljajo za ponovitev snovi."
Jure Verčko