Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceMočni javni mediji so ključni za napredno družbo

Mednarodne novice

Močni javni mediji so ključni za napredno družbo

13. Nov 2017

EBU, Evropska radiotelevizijska zveza, začenja kampanjo Podprimo dobre medije, s katero želi v javnosti izpostaviti pozitiven vpliv delovanja javnih medijev v družbi. To je prvič, da so se javni medijski servisi po vsej Evropi združili in v luči širjenja lažnih novic, politične nestabilnosti, sporov glede financiranja in vzpona ponudnikov spletnih vsebin, komunicirajo na enoten način. Ta dogajanja javnosti velikokrat zakrijejo dejstvo, da so javni medijski servisi eden od najdragocenejših stebrov demokratične družbe.

Kampanja Podprimo dobre medije sporoča, da javni medijski servisi na inovativne načine obveščajo, navdihujejo in vključujejo javnost širom Evrope. Kampanja s predstavitvijo raznolikih zgodb posameznikov, ki opisujejo, kako so se njihova življenja spremenila zaradi spremljanja vsebin javnih medijskih servisov, dodatno podkrepi rezultate raziskave EBU, ki je pokazala neposredno povezavo med državami, ki imajo dobro razvite javne medijske servise in višjo stopnjo demokracije.
 
EBU raziskava kaže, kako javni medijski servisi izboljšujejo vsakodnevna življenja posameznikov in družbe kot celote, saj: 

  • se ključni družbeni pokazatelji, npr. svoboda tiska in nizka stopnja korupcije, statistično povezujejo z učinkovitostjo javnih medijskih servisov v posamezni državi,
  • so v 56 državah, kjer so javni mediji del EBU, javni medijski servisi pomemben delodajalec, saj imajo skupaj več kot 250.000 zaposlenih,
  • javni medijski servisi postavljajo zgled pri zaposlovanju žensk na vodstvenih položajih. V javnih medijskih servisih, ki so del EBU, je med vodji 22 % žensk, kar je zelo velik delež ob dejstvu, da je v evropskem gospodarstvu med vodji le 3,4 % žensk.
 
Podatki EBU kažejo, da so javni mediji ključni akter za produkcijo vsebin na evropskih trgih.
  • Javni medijski servisi v Evropi največ vlagajo v proizvodnjo izvirnih vsebin in prispevajo veliko več k neodvisni produkciji kot komercialni mediji.
  • Javni medijski servisi porabijo 2,6-krat več denarja za produkcijo novih vsebin kot Amazon in Netflix skupaj.
  • Skoraj dve tretjini programa, ki ga predvajajo članice EBU, so izvirne programske vsebine in 87 % teh je narejenih v izvirni državi ali v državi članici EU.
 
Podatki nadalje kažejo, da:
  • od prikazanih filmov, kjer so televizije članice EBU, je 45 % tistih, ki jih predvajajo javni medijski servisi, narejenih v Evropi, in le 21 % tistih, ki jih prikazujejo komercialne televizije, iz česar izhaja, da so javni mediji resnični podporniki nastajanja vsebin evropske produkcije in razvoja filmske industrije.
  • S strani javnih medijev je veliko bolj podprta produkcija igranega filma: 64 % igranega programa, predvajanega na javnih medijih, je domače produkcije (lastne ali evropske) v primerjavi z le tretjino igranega programa, predvajanega na komercialnih televizijah.
  • Na slovenskem trgu je javni medijski servis lani namenil 17,8 odstotka vsega programskega časa informativnim in aktualnim vsebinam, 18 odstotka programskega časa je bilo namenjenih igranemu programu in 29,1 odstotka programskega časa programskim vsebinam iz področjij umetnosti, kulture, izobraževanja in znanosti.
 
Več informacij o kampanji Podprimo dobre medije je na voljo na spletni strani podprimodobremedije.si.
Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!