Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceEU – Varstvo osebnih podatkov na spletu (ePrivacy)

Mednarodne novice

EU – Varstvo osebnih podatkov na spletu (ePrivacy)

25. Apr 2017

Delovna skupina za varstvo podatkov iz člena 29, ki združuje nacionalne organe za varstvo osebnih podatkov vseh držav članic, je objavila mnenje k reviziji ePrivacy Direktive, v katerem zagovarja stališče, da bi morala ePrivacy uredba, ki bo nadomestila direktivo, zavezovati, da morajo biti brskalniki in druga programska oprema primarno nastavljeni na način, ki zagotavlja najvišjo možno zaščito zasebnosti in osebnih podatkov in znižuje verjetnost, da bi se ljudje ne-informirano odločali in podali soglasje k personaliziranemu oglaševanju. Mnenje je nezavezujoče, a se realno pričakuje, da bo vplivalo na tekoče razprave o reviziji ePrivacy Direktive v telesih EU.

Delovna skupina za varstvo podatkov iz člena 29 poziva, da morajo predpisi zavezovati, da mora uporabnik ob izbiri brskalnika ali prvi uporabi programske opreme opredeliti nastavitve zasebnosti, šele po zavestni izbiri in soglasju bi ponudniki e-storitev smeli zbirati osebne podatke in jih uporabljati v komercialne namene. Prav tako v svojem mnenju priporoča, da se v regulativo vključi prepoved uporabe t.i. "zidu sledenja" (angleško: tracking wall), ki preprečuje dostop do vsebin spletnega mesta, če uporabnik ne dovoli uporabe piškotkov ali drugih tehnologij, ki omogočajo sledenje. 

 

Mnenje je nezavezujoče, a se realno pričakuje, da bo vplivalo na tekoče razprave o reviziji ePrivacy Direktive v telesih EU. Predstavniki Parlamenta in Komisije v razpravah poudarjajo, da cilj revizije ni prepoved in da bo ciljano oglaševanje še vedno dovoljeno pod pogojem, da je uporabnik podal ustrezno soglasje. V Parlamentu obstaja soglasje vseh političnih skupin, da je potrebno vložiti dodaten napor, da se najde življenjska in operativna tehnična rešitev za pridobitev soglasja uporabnikov, ki pa mora omogočiti uporabnikom smiselno in informirano izbiro glede deljenja podatkov za namene oglaševanja.

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!