Mednarodne novice
EASA je ustanovila Mednarodni svet za samoregulacijo v oglaševanju
Na EASA združenju, ki je potekalo med 24. in 26. oktobrom, je Evropska zveza za oglaševalske standarde vzpostavila Mednarodni svet za samoregulacijo v oglaševanju (ICAS - International Council on Ad Self-Regulation) – mednarodno platformo, ki spodbuja efektivno samoregulacijo v oglaševanju po vsem svetu.
Novi ICAS bo združeval Samoregulacijske organizacije (SROs) in Mednarodno združenje industrij, z namenom ustanovitve sveta, ki bo olajšal ustanavljanje novih SROs na razvijajočih se trgih, in zagotovil platformo za razpravo o rešitvah in globalnih izzivih, s katerimi se oglaševalska industrija sooča.
»Zelo smo ponosni nad delom, ki ga EASA opravlja zadnjih 25 let. Vendar se zaradi globalizacije soočamo z novimi mednarodnimi izzivi pri samoregulaciji v oglaševanju in spodbujanju odgovornega oglaševanja. EASA ima v Evropi veliko dela. V tem trenutku potrebujemo novo platformo, s katero bi samoregulacijo razširili mednarodno,« pravi predsednik ICAS, Gómez Castallo.