Skip to main content
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceStroka priporoča: do 4 agencije na natečajih

Mednarodne novice

Stroka priporoča: do 4 agencije na natečajih

10. Okt 2016

WFA, EACA in strokovna združenja iz regije priporočajo, da oglaševalci v zadnji krog natečajev povabijo največ 4 agencije.

Beograd, Ljubljana, Skopje, Zagreb, 10. oktobra 2016. – Strokovna združenja s področja tržnega komuniciranja iz Hrvaške, Makedonije, Slovenije in Srbije so podprla priporočilo WFA (Svetovnega združenja oglaševalcev) in EACA (Evropskega združenja komunikacijskih agencij), da naj oglaševalci na natečaje za izbor agencije povabijo največ 4 agencije. Priporočilo navaja, da je poleg agencije, s katero oglaševalec trenutno sodeluje, primerno povabiti še do tri agencije.

Priporočilo 3+1 se nanaša le na tretjo oz. zaključno fazo natečajev, saj je le-ta bistveno povezana s koriščenjem finančnih in človeških virov. V predhodnih fazah natečaja pa se stroka strinja s povabilom tolikšnemu številu agencij, kot jih naročnik sam določi: denimo v prvi fazi, ko potekajo analiza in pregled stanja na trgu agencij ter spoznavanje z  agencijami, ali kasneje v drugi fazi, ko oglaševalec zbira podrobnejše reference o samih agencijah, njihovih ekipah in časovnici, kdaj lahko pričakuje njihove okvirne finančne ponudbe. Če se v zaključno fazo natečaja povabi večje število agencij kot priporočeno, je lahko izbor za oglaševalca težji, bolj zapleten ter zvišuje stroške natečaja.

Ker se za priporočilo 3+1 zavzemata tako WFA kot tudi EACA, je priporočilo veljavno na celotnem evropskem nivoju. Priporočilo podpirajo in spodbujajo tudi nacionalna strokovna združenja iz Hrvaške, Makedonije, Slovenije in Srbije, ki vključujejo Hrvaško združenje komunikacijskih agencij (HURA), Makedonsko združenje marketinških agencij (MAAM), Slovensko oglaševalsko zbornico (SOZ) in Srbsko združenje za tržno komuniciranje (UEPS).

Izboljšanje postopkov natečajev s pozivom največ 3 + 1 agenciji za zbiranje ponudb bo tudi tema okrogle mize na letošnjem 23. mednarodnem festivalu kreativnosti Zlati boben, ki bo potekal med 18. in 21. oktobrom v Ljubljani. Diskusijo "Konkurenčni pitch panel: Miza za štiri in nikogar več", ki bo potekala v četrtek, 20. oktobra ob 17. uri, bo moderiral  Marjan Novak (Marketing Magazin) gostje panela pa bodo Davor Bruketa (HURA), Dejan Nedić (UEPS), Špela Oblak (SOZ), Sašo Pešev (MAAM) in Senad Zaimović (BIH).

Smernice za uspešno izvedbo natečajev so bili pripravljene z namenom izboljšanja postopka natečajev in zagotavljanja kakovostnejših storitev oglaševalcem. Opirajo se na mednarodno prakso, ki je združena v dokumentu "WFA & EACA Pitch Guidelines", ki je bila usklajena med oglaševalci, člani WFA in agencijami, članicami EACA. Na voljo pa je tudi slovenski dokument dobre prakse Izvedba natečajev za izbor agencije.

wfa_eaca_pitch_guidelines. (pdf - 581.23kB)
Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!