Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceWHO Europe objavila NCD akcijski plan - napoveduje se še več omejitev trženja...

Mednarodne novice

WHO Europe objavila NCD akcijski plan - napoveduje se še več omejitev trženja prehranskih izdelkov, tobaka in alkohola

21. Sep 2016

6. septembra je WHO Europe objavil Akcijski plan za preprečevanje in nadziranje nenalezljivih bolezni, ki nadgrajuje predhodnega (obdobje 2012 / 2016). Vključuje vrsto priporočil in ukrepov s ciljem, da se v obdobju 2016 / 2015 vsaj za 1,5 % letno zniža število prezgodnjih smrti zaradi nenalezljivih bolezni (srčno žilne bolezni, diabetes, rak, kronične bolezni dihal).  Na področju marketinga in tržnega komuniciranja napoveduje nadaljnje, zaostrene prepovedi oglaševanja tobaka, alkohola in prehranskih izdelkov z visoko vsebnostjo sladkorjev, maščob in soli.

Tudi v novem dokumentu WHO obsoja uporabo »agresivnih in visoko prepričljivih« marketinških tehnik v oglaševanju in tržnem komuniciranju, ki v prvi vrsti nagovarja otroke in mladostnike. Poziva valde, da zagotovijo sprejem rigoroznih ukrepov,  ki bodo omejili izpostavljenost in posledično vpliv trženja (nanaša se na vse marketinške tehnike) prehranskih izdelkov z visoko vsebnostjo sladkorjev, maščob in soli tako na otroke kot odraslo populacijo.

Poleg prepovedi oziroma omejevanja tržnega komuniciranja predlagani pristopi vključujejo tudi ukrepe v okviru fiskalne politike (npr. davek na pijače z dodanim sladkorjem). Vsi ukrepi naj spodbudijo tudi spremembo sestave prehranskih izdelkov (brez trans maščob, nadomeščanje nasičenih z nenasičenimi maščobami, zniževanje vsebnosti sladkorjev in soli) ob intenzivni promociji fizične aktivnosti in drugih elementov zdravega življenskega sloga. Na področju tobaka in alkohola pa akcijski načrt predlaga tudi ukrepe na področju cenovne politike in dostopnosti.

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!