Vezane na člane, Novice SOZ splošne
Ne zaton, ampak evolucija televizije
19. Apr 2016
Televizija se je za vedno spremenila. Gledanje je postalo fragmentirano in se bo tudi v prihodnje drobilo, ampak televizija ni v zatonu. Namesto tega se od stare televizije, ki smo jo potrošniki in tržniki cenili, nagibamo k nečemu še boljšemu.
[AdvertisingAge]
Medijska potrošnja in gledanje televizije sta visoko osebni izkušnji. Ljudje gledajo kar, kdaj in kako želijo. Od Roku do Apple TV sprejemnikov do aplikacij pametne televizije, prihodnost pretočnih vsebin (in nelinearnega gledanja) je zagotovljena in "gledanje televizije" ni več vezano na napravo, dnevno sobo ali metodo dostave vsebin, ampak vse bolj na vsebino samo. In prav to sta z vidika merjenja izziv in priložnost.
Sorodne novice
06.10.2023 -
10.07.2023 -
23.05.2023 -
03.04.2023 -
18.01.2023 -
20.12.2022 -