Mednarodne novice, Dogodki, Sporočila za javnost
Cannes Lions poziva k spremembam
Festival Kanski levi (Cannes Lions) že tretje leto zapored razpisuje pobudo See It Be It, ki je namenjena podpori ženskam v kreativni industriji, ki se kljub visokemu potencialu še vedno znajdejo v situacijah neenakosti med spoloma v kreativni industriji. Letošnja pobuda vabi vse kreativke, nagrajene in v funkciji srednjega menedžmenta, da se do 1. aprila 2016 prijavijo v natečaj in sodelujejo pri nalogi iskanja oprijemljive rešitve problema neenakosti med spoloma v kreativni industriji.
15 izbranih kandidatk bo pred začetkom festivala prejelo nalogo, ki jo bodo morale na delavnici v Cannesu v časa festivala rešiti in pripraviti praktično rešitev, ki bo doprinesla k reševanju problema neenakosti v industriji.
Sarah Watson, strateška vodja BBH New York, ambasadorka pobude See It Be It, je ob novi izvedbi povedala: "See It Be It daje ljudem nove ideje o njih samih in o tem, kaj želijo postati. Predstavlja preobrazbo tako za tiste, ki so vanjo vključeni, kot tudi za celotno industrijo. Samo misel nanjo je razburljiva; komaj čakam, da začnemo."
Več informacij o pobudi See It Be It, kriteriju izbora in prijavi na canneslions.com/seeitbeit.