Novice SOZ splošne, Domače novice, Vezane na člane
Znani so finalisti izbora Oglaševalca leta 2019
24. Feb 2020
Za cenjeno priznanje se po zaključenem drugem krogu izbora poteguje pet finalistov: Atlantic Droga Kolinska, Petrol, Pivovarna Laško Union, Telekom Slovenije in Zavarovalnica Triglav. V tretjem krogu bo glasovala še sedemčlanska Komisija. Kdo je dobitnik nagrade Oglaševalec leta 2019 bomo izvedeli na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 29. SOF v petek, 3. aprila 2020 v Portorožu.
Izbor Oglaševalca leta 2019 poteka v treh krogih. V prvem in drugem krogu so za svoje favorite glasovali člani SOZ, dragocene točke so prinesle tudi nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja, ki so jih nominirana podjetja osvojila v preteklem letu. Na podlagi osvojenih točk iz glasovanja članov SOZ v drugem krogu, ki so v skupnem seštevku prinesli 70%, in točk iz naslova osvojenih nagrad v letu 2019, ki so prinesle 30%, so se v tretji, zaključni krog uvrstili finalisti (v abecednem vrstnem redu): Atlantic Droga Kolinska, Petrol, Pivovarna Laško Union, Telekom Slovenije in Zavarovalnica Triglav.
V tretjem krogu bo glasovala še sedemčlanska Komisija, člani so: predsednica Upravnega odbora SOZ Špela Žorž, predsednica Slovenskega združenja oglaševalcev Mojca Avšič ter še 2 predstavnika SZO: Andreja Zadnik Andoljšek in Peter Curk, predstavnik Upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij Dino Zupančič (po pooblastilu predsednice), predsednik Slovenskega združenja medijev Urban Korenjak in podpredsednica Oglaševalskega razsodišča mag. Aleksandra Kregar (po pooblastilu predsednika). Člani komisije bodo pri odločanju izhajali iz pisnih utemeljitev kandidatur ter spremljajočih ključnih kreativnih rešitev v 2019 ter pri tem upoštevali izhodišča in kriterije, kot jih opredeljuje Način izbora Oglaševalca leta za leto 2019:
- izvirnost in inovativnost nastopa na trgu, ki je na svojevrsten način zaznamoval leto 2018 v komunikacijskem smislu oziroma odličnost v daljšem časovnem obdobju, ki se je pomembno odražala tudi v letu 2019;
- kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti ter inovativnost pri doseganju ciljnih skupin;
- osvojene domače in mednarodne nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja v preteklem letu. Tudi letos se upoštevajo samo nagrade s področja tržnega komuniciranja, ki jih podeljujejo neodvisne strokovne žirije, številne nagrade in priznanja kot so npr. Superbrans, BestBuy, Trusted brand, …. pa ne prinašajo točk;
- spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov, še zlasti Slovenskega oglaševalskega kodeksa in dokumentov Dobre prakse, ter strokovni prispevek k razvoju tržno-komunikacijske stroke.
V končnem seštevku točk, ki bo določil prejemnika nagrade, bodo 40 % prinesle točke iz glasovanja članov SOZ v drugem krogu izbora, 20 % točke iz v letu 2019 osvojenih nagrad na področju tržnega komuniciranja in 40 % točke iz glasovanja Komisije.
Kdo je dobitnik nagrade Oglaševalec leta 2019 bomo izvedeli na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 29. SOF v petek, 3. aprila 2020 v Portorožu.
Nagrado Oglaševalec leta so v preteklih letih prejela podjetja:
Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Športna loterija Slovenije, Pivovarna Laško, Krka, PS Mercator, Mobitel (štirikrat), Proconi (Pogrej in pojej), Si.mobil (trikrat), Engrotuš, Ljubljanske mlekarne, Amis, Zavarovalnica Triglav (dvakrat), Droga Kolinska / Atlantic Grupa (dvakrat), Telekom Slovenije in A1 Slovenija.