Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceZnani so finalisti izbora Oglaševalca leta 2019

Novice SOZ splošne, Domače novice, Vezane na člane

Znani so finalisti izbora Oglaševalca leta 2019

24. Feb 2020

Za cenjeno priznanje se po zaključenem drugem krogu izbora poteguje pet finalistov: Atlantic Droga Kolinska, Petrol, Pivovarna Laško Union, Telekom Slovenije in Zavarovalnica Triglav. V tretjem krogu bo glasovala še sedemčlanska Komisija. Kdo je dobitnik nagrade Oglaševalec leta 2019 bomo izvedeli na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 29. SOF v petek, 3. aprila 2020 v Portorožu. 

 
Izbor Oglaševalca leta 2019 poteka v treh  krogih. V prvem in drugem krogu so za svoje favorite glasovali člani SOZ, dragocene točke so prinesle tudi nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja, ki so jih nominirana podjetja osvojila v preteklem letu. Na podlagi osvojenih točk iz glasovanja članov SOZ v drugem krogu, ki so v skupnem seštevku prinesli 70%,  in točk iz naslova osvojenih nagrad v letu 2019, ki so prinesle 30%, so se v tretji, zaključni krog uvrstili finalisti (v abecednem vrstnem redu): Atlantic Droga Kolinska, Petrol, Pivovarna Laško Union, Telekom Slovenije in Zavarovalnica Triglav.
 
V tretjem krogu bo glasovala še sedemčlanska Komisija, člani so: predsednica Upravnega odbora SOZ Špela Žorž, predsednica Slovenskega združenja oglaševalcev Mojca Avšič ter še 2 predstavnika SZO: Andreja Zadnik Andoljšek in Peter Curk,  predstavnik Upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij Dino Zupančič (po pooblastilu predsednice), predsednik Slovenskega združenja medijev Urban Korenjak in podpredsednica Oglaševalskega razsodišča mag. Aleksandra Kregar (po pooblastilu predsednika). Člani komisije bodo pri odločanju izhajali iz pisnih utemeljitev kandidatur ter spremljajočih ključnih kreativnih rešitev v 2019 ter pri tem upoštevali izhodišča in kriterije, kot jih opredeljuje Način izbora Oglaševalca leta za leto 2019:
  • izvirnost in inovativnost nastopa na trgu, ki je na svojevrsten način zaznamoval leto 2018 v komunikacijskem smislu oziroma odličnost v daljšem časovnem obdobju, ki se je pomembno odražala tudi v letu 2019;
  • kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti ter inovativnost pri doseganju ciljnih skupin; 
  • osvojene domače in mednarodne nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja v preteklem letu. Tudi letos se upoštevajo samo nagrade s področja tržnega komuniciranja, ki jih podeljujejo neodvisne strokovne žirije, številne nagrade in priznanja kot so npr. Superbrans, BestBuy, Trusted brand, …. pa ne prinašajo točk; 
  • spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov, še zlasti Slovenskega oglaševalskega kodeksa in dokumentov Dobre prakse, ter strokovni prispevek k razvoju tržno-komunikacijske stroke. 
 
V končnem seštevku točk, ki bo določil prejemnika nagrade, bodo 40 % prinesle točke iz glasovanja članov SOZ v drugem krogu izbora, 20 % točke iz v letu 2019 osvojenih nagrad na področju tržnega komuniciranja in 40 % točke iz glasovanja Komisije.
 
Kdo je dobitnik nagrade Oglaševalec leta 2019 bomo izvedeli na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 29. SOF v petek, 3. aprila 2020 v Portorožu.
 
Nagrado Oglaševalec leta so v preteklih letih prejela podjetja:  
Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Športna loterija Slovenije, Pivovarna Laško, Krka, PS Mercator, Mobitel (štirikrat), Proconi (Pogrej in pojej), Si.mobil (trikrat), Engrotuš, Ljubljanske mlekarne, Amis, Zavarovalnica Triglav (dvakrat), Droga Kolinska / Atlantic Grupa (dvakrat), Telekom Slovenije in A1 Slovenija. 
Sorodne novice
25.10.2023 -
Naša Ana Predovič je na SEMPL-u prejela nagrado za življenjsko delo
25.10.2023 -
Zlati boben v Portorožu zbral tisoč zadovoljnih ljudi
25.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
18.10.2023 -
Družbena omrežja pod drobnogledom regulatorjev
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
06.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!