Novice SOZ splošne
Znani so finalisti izbora Oglaševalca leta 2018
27. Feb 2019
Za cenjeno priznanje se po zaključenem drugem krogu izbora poteguje pet finalistov: A1 Slovenija, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, LIDL Slovenija, Pivovarna Laško Union in Telekom Slovenije. V tretjem krogu bo glasovala še sedemčlanska Komisija. Kdo je dobitnik nagrade Oglaševalec leta 2018 bomo izvedeli na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 28. SOF v petek, 12. aprila 2019 v Portorožu.
Izbor Oglaševalca leta 2018 poteka v treh krogih. V prvem in drugem krogu so za svoje favorite glasovali člani SOZ, dragocene točke so prinesle tudi nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja, ki so jih nominirana podjetja osvojila v preteklem letu. Na podlagi osvojenih točk iz glasovanja članov SOZ v drugem krogu, ki so v skupnem seštevku prinesli 70%, in točk iz naslova osvojenih nagrad v letu 2018, ki so prinesle 30%, so se v tretji, zaključni krog uvrstili finalisti (v abecednem vrstnem redu): A1 Slovenija, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, LISL Slovenija, Pivovarna Laško Union ter Telekom Slovenije.
V tretjem krogu bo glasovala še sedemčlanska Komisija, člani so predsednik Upravnega odbora SOZ Matevž Šmalc, trije predstavniki Slovenskega združenja oglaševalcev: Rinalda Klemenčič, Samo Ošina in Jernej Smisl, predsednica Upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij Saša Leben, predsednik Slovenskega združenja medijev Tomaž Drozg in predsednica Oglaševalskega razsodišča doc.dr. Milena Fornazarič. Člani komisije bodo pri odločanju izhajali iz pisnih utemeljitev kandidatur ter spremljajočih ključnih kreativnih rešitev ter pri tem upoštevali izhodišča in kriterije, kot jih opredeljuje Način izbora:
- izvirnost in inovativnost nastopa na trgu, ki je na svojevrsten način zaznamoval leto 2018 v komunikacijskem smislu oziroma odličnost v daljšem časovnem obdobju, ki se je pomembno odražala tudi v letu 2018;
- kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti ter inovativnost pri doseganju ciljnih skupin;
- osvojene domače in mednarodne nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja v preteklem letu. Tudi letos se upoštevajo samo nagrade s področja tržnega komuniciranja, ki jih podeljujejo neodvisne strokovne žirije, številne nagrade in priznanja kot so npr. Superbrans, BestBuy, Trusted brand, …. pa ne prinašajo točk;
- spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov, še zlasti Slovenskega oglaševalskega kodeksa in dokumentov Dobre prakse, ter strokovni prispevek k razvoju tržno-komunikacijske stroke.
V končnem seštevku točk, ki bo določil prejemnika nagrade, bodo 40 % prinesle točke iz glasovanja članov SOZ v drugem krogu izbora, 20 % točke iz v letu 2018 osvojenih nagrad na področju tržnega komuniciranja in 40 % točke iz glasovanja Komisije.
Kdo je dobitnik nagrade Oglaševalec leta 2018 bomo izvedeli na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 28. SOF v petek, 12. aprila 2019 v Portorožu.
Nagrado Oglaševalec leta so v preteklih letih prejela podjetja:
Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Športna loterija Slovenije, Pivovarna Laško, Krka, PS Mercator, Mobitel (za leta 2002, 2003, 2006 in 2010), Proconi (Pogrej in pojej), Si.mobil (za leta 2005, 2008 in 2013), Engrotuš, Ljubljanske mlekarne, Amis, Zavarovalnica Triglav (za leti 2012 in 2016), Atlantic Grupa / Droga Kolinska, Telekom Slovenije in A1 Slovenija.