Novice SOZ splošne, Zlati boben
Zlati boben s ponosom predstavlja nove trajnostne kipce
Festival Zlati boben je v minulem letu, ko je svet zajela epidemija temeljito prenovil tekmo ter se zavezal še v večji meri načrtno slediti trajnosti. Pomemben del zaveze trajnosti so tudi nagrade – kipci, ki najbolj vidno in izpostavljeno odražajo to odločitev. »Naš izhodiščni motiv je bil, da za izdelavo kipcev uporabimo naravne in reciklirane materiale. S tem nikakor nismo želeli zmanjšati ali odvzeti ugleda nagradi. Ravno nasprotno. Prepričana sem, da smo ji uspešno dodali dodatni pomen in sporočilo. Vizualna podoba kipca Zlatega bobna jasno odraža novo smer festivala, z implementacijo logotipa festivala pa tudi dviguje prepoznavnost. Želje po spremembi so tlele vrsto let, a ko smo prenovili tekmovalni program je bil naslednji korak logična posledica. Pred nami je kipec, ki odlično zaobjema novi festivalski DNK,« je povedala Mojca Briščik, izvršna direktorica SOZ in predsednica festivala.
Novi kipci v osredje postavljajo logotip, ki ga je leta 2018 za Zlati boben zasnovala agencija Luna\TBWA, Slovenija. Znak je tako postal tudi zvezda kipca, ki ga v celoto povezujejo trajnostni in okolju prijazni materiali - naravni in reciklirani elementi. Mednje sodi les, saj kar 60 odstotkov Slovenije prekrivajo gozdovi. Ta je postavljen kot temeljni in središčni sestavni del, ki ga kipci vključujejo. Kipcem daje mehkobo, a sočasno trdnost, saj je prvinski element iz okolja, v katerem se je močno ukoreninil tudi sam festival. Prevladujoč material pa je reciklirana plastika. Kipci so namreč izdelani s tehniko 3D tiska iz reciklirane plastike pridobljene iz zavržene gospodinjske embalaže. Blišč in žlahtnost kipcem doda recikliran aluminij, ki zaokroži nepopolnosti v konsistentno, zaokroženo, celoto. Kipce je izdelalo podjetje Epigram, ki je odlično udejanjilo izhodiščno idejo, ko je s pomočjo JUMBO 3D tiskalnika izdelalo preproste, a razpoznavne kipce.