Sporočila za javnost
Stališče slovenskega združenja oglaševalcev k predlogu zakona o RTVS
Slovensko združenje oglaševalcev – SZO je avtonomni sestavni del Slovenske oglaševalske zbornice – SOZ. Člani združenja so oglaševalci, ki so hkrati člani zbornice. Slovenska oglaševalska zbornica je strokovna organizacija slovenskih oglaševalcev, agencij in medijev, ustanovljena na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov. Med temeljne naloge tako zbornice kot združenj, ki delujejo pod njenim okriljem, pa sodi skrb za razvoj oglaševalske stroke.
V Slovenskem združenju oglaševalcev nasprotujemo kakršnim koli omejitvam oglaševanja, ki nimajo strokovnih podlag. Zato zavračamo predlagane rešitve Zakona o RTVS, ki ga je v Državni zbor RS predložila vlada. V njem se ena od oblik oglaševalskih tehnik omejuje samo na en program, kar je diskriminatorno.
V predlogu Zakona o RTV Slovenija je bilo predlagano omejevanje TV prodaje v okviru programov RTV Slovenija tako, da tovrstno oglaševanje ne bi bilo dovoljeno predvajati na vseh programih RTV Slovenija.
TV prodaja je le ena od specifičnih oblik oglaševanja in je kot oglaševalska tehnika v celoti legitimna in poštena do naslovnikov. Te zvrsti oglaševanja v primerjavi z drugimi vrstami po prepričanju Slovenskega združenja oglaševalcev ni mogoče niti priviligirati, prav tako pa tudi ne diskriminirati, zato nasprotuje kakršnemukoli dodatnemu omejevanju oglaševanja na RTV Slovenija v okviru omenjenega zakona.
Slovensko združenje oglaševalcev