Novice SOZ splošne
SOZ Akademija | Medijsko načrtovanje v luči sprememb in optimizacija investicij
Na tokratni SOZ Akademiji se je zbralo več kot 50 zadovoljnih udeležencev. Alina Žugelj Pikalo, medijska direktorica Pristop Medie, in Matej Klepec, direktor Digitalne agencije D'Agency, sta govorila o spremembah, ki jih je deležna oglaševalska industrija. Zaradi spremenjenih odnosov med vpletenimi, vedno večjega števila kanalov in medijev v fazi radikalnih inovacij, prihaja do potrebe po optimizaciji oglaševalskih investicij. Žugelj Pikalo se je podrobneje dotaknila vseh medijev, radia, televizije, tiskanih medijev in spleta, na katerih je udeležencem na konkretnih primerih prikazala spremembe med nekoč in danes. Predstavila je tudi nekaj primerov kreativnih uporab medijev in inovativnih komunikacijskih pristopov. Klepec je poudaril, da je zadovoljstvo v funkciji pričakovanj. Raziskal je, kje so tiste meje, ki zavirajo digital, da se v Sloveniji ne razživi in kakšne so razlike med regionalnimi in globalnimi trendi v digitalnem oglaševanju.
Ste bili z nami? Odziv dobrodošel!
Več o dogodku pa tukaj.