Novice SOZ splošne
SOZ Akademija | Medijska strategija | Martin Dale
25. Maj 2016
SOZ Akademijo na temo medijske strategije je vodil Martin Dale. V svoji 20-letni karieri na področju medijskega načrtovanja je sodeloval z večjimi oglaševalskimi in neodvisnimi medijskimi agencijami v Veliki Britaniji. Agencijsko kariero je zaključil kot vodja desetih medijskih raziskovalcev. Pri agenciji MediaCom je bil kot direktor zadolžen tudi za izobraževanje upraviteljev znamk in agencij v VB in Evropi. Sedaj svetuje lastnikom medijev in jim pomaga razvijati pametne vodstvene in prodajne ekipe.
Skozi pogovor, vodenje in praktične vaje je udeležencem SOZ Akademije pomagal poglobiti znanje na področju strateškega medijskega načrtovanja. Posvetili smo se razumevanju blagovnih znamk, podjetij, komunikacijskega procesa ter kanalov, ki so na voljo za načrtovanje uspešnih strategij. Dotaknil se je tudi same spremembe novodobne tehnologije, ter hkrati posameznika, potrošnika in odnosa do tržnih znamk.
Preko skupinskih praktičnih vaj smo udeleženci spoznali globlji pomen (svojih najljubših) blagovnih znamk, za katere so odkrili, da so pogosto povezane z občutkom varnosti, lokalno pridelavo in spomini iz otroštva. Prav tako smo skozi praktične vaje izvedeli, kako pomemben je komunikacijski proces. Spoznali smo relevantnost komunikacije med naročniki in strankami, kot tudi med velikimi blagovnimi znamkami ter samim potrošnikom.
Martin Dale pravi, da se je pomembno držati sledečih navodil: short, simple, focused and to the point. Predstavil pa nam je tudi petstopenjsko strategijo, ki jo je potrebno upoštevati pri medijskem komuniciranju.