Novice SOZ splošne, Član članu
SOZ Akademija 10.6. tudi o trajnostnih oglaševalskih standardih in pobudi za implementacijo
Soočamo se s prehodom v trajnostno poslovanje, trajnostno potrošnjo, trajnostno življenje za dobrobit planeta, družbe in posla. Oglaševanje se zaradi možnosti vplivanja na vedenje potrošnikov sooča z veliko odgovornostjo spreminjati svet na bolje – a kdaj in kako? Odgovore na vprašanji smo na SOZ strnili v Pobudi za implementacijo trajnostnih oglaševalskih standardov – TOS, ki je s prvo javno predstavitvijo 10. junija uradno zaživela in pognala nadaljnje aktivnosti trajnostne transformacije oglaševalske stroke.
Predstavili sta jo Meta Pavlin Avdić, direktorica agencije prvi.prvi. in Saša Leben, direktorica Skupine Formitas, predstavnici delovne skupine, ki je pobudo pod okriljem SOZ zasnovala. Na dogodku so prvi člani SOZ: A 1 Slovenija, Agencija 101, AMK, Delo, Formitas, Mediana, Mercator, NLB, Planet TV, prvi.prvi., Strobl)Advertising Group, Studio Nexus, TAM-TAM in Weexplain javno podpisali Zavezo trajnostnim oglaševalskim standardom. Takoj po dogodku so se jim pridružili še AMZS, Europlakat, New moment in Pro plus.