Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNovicePrenova Direktive EU o avdiovizualnih medijskih storitvah

Novice SOZ splošne

Prenova Direktive EU o avdiovizualnih medijskih storitvah

23. Jun 2016

Evropska komisija je objavila predlog sprememb Direktive o avdiovizualnih medijskih storitvah. Ministrstvo za kulturo je Slovensko oglaševalsko zbornico povabilo k sodelovanju pri pripravi stališča Slovenije k predlogu. Ker direktiva ohranja status “minimum harmonization” na zbornici načrtujemo, da se bomo kot glasnik in zagovornik interesov tržno komunikacijske stroke in slovenskih medijev aktivneje vključili v procesu prenosa sprememb Direktive AVMS v slovensko zakonodajo. Več 

Direktiva AVMS je izjemno pomembna tudi za oglaševalsko in tržnokomunikacijsko stroko, ker podrobno opredeljuje in ureja oglaševanje in druge oblike tržnega komuniciranja v okviru avdio vizualnih medijskih storitev (tako TV kot tistih na zahtevo)  na evropskem trgu. Določila Direktive AVMS so bila v slovenski pravni red implementirana v okviru Zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah.

Predlog sprememb evropske AVMS direktive je Evropska komisija pripravila v okviru drugega svežnja ukrepov strategije za vzpostavitev enotnega digitalnega trga – EDT, ki  vključuje še nova pravila za čezmejno e-trgovanje ter nov pristop k regulaciji spletnih platform kot sta Google in Facebook. Pri pripravi sprememb AVMS direktive je EK upoštevala tudi zaključke široke javne razprave, v katero so bili vključeni vsi deležniki, ter komplimentarnih študij. 

Z vidika oglaševalske, tržnokomunikacijske in medijske industrije je pomembno, da predlog 
ne prinaša novih omejitev, na nekaterih področjih (promocijsko umeščanje izdelkov, sponzoriranje ter količinske omejitve oglaševanja) celo uvaja bolj fleksibilen pristop; 
ponovno prepoznava vlogo in pomen samo-regulative in co-regulative zlasti pri  urejanju tržnega komuniciranja alkoholnih pijač ter hrane z visoko vsebnostjo maščob, sladkorja in soli. Spremljajoča pojasnila sicer omenjajo tudi WHO EURO kriterije za omejevanje oglaševanja (zlasti otrokom) hrane z visoko vsebnostjo maščob, sladkorja in soli, vendar ne kot del zvezujočih določil direktive. 

Predlog sprememb AVMS, kot eno od prioritet ohranja visoko stopnjo zaščite otrok in mladostnikov pred neprimernimi AVMS, zaskrbljujoča pa z vidika slovenskih AV medijev zagotovo je - sicer zgolj priporočena - kvota evropskih avdiovizualnih del (50% v okviru televizijskih programov, in 20% v okviru na zahtevo)

Pričakuje se, da se bo debata o predlogu v Evropskem parlamentu začela v septembru 2016.

https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/news/proposal-updated-audiovisual-media-services-directive
http://www.mk.gov.si/si/zakonodaja_in_dokumenti/predpisi_v_pripravi/predpisi_v_pripravi_2016/

Sorodne novice
25.10.2023 -
Naša Ana Predovič je na SEMPL-u prejela nagrado za življenjsko delo
25.10.2023 -
Zlati boben v Portorožu zbral tisoč zadovoljnih ljudi
25.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
18.10.2023 -
Družbena omrežja pod drobnogledom regulatorjev
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
06.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!