Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceObjavljeni podatki RPN za 3. četrtletje 2016

Novice SOZ splošne

Objavljeni podatki RPN za 3. četrtletje 2016

1. Dec 2016

Ljubljana, 1. 12. 2016: Pristopniki k projektu RPN, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), so objavili podatke o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 3. četrtletje 2016. Podatki iz RPN so javno dostopni v preglednici revidiranih prodanih naklad.

Najbolj prodajani in distribuirani tiskani mediji
Preglednico podatkov RPN so pristopniki k projektu RPN dopolnili s podatki za 3. četrtletje 2016 za tednike, publikacije s periodiko izhajanja, krajšo od enega tedna ter priloge.
Najvišjo prodano naklado med dnevniki v tretjem četrtletju 2016, beležijo Slovenske novice, sledita jim Delo in Dnevnik, med tedniki Nedeljski dnevnik, sledita mu Družina in Nedelo, priloge z najvišjo distribuirano naklado pa so Vikend, Pilot in Ona.

Prodana, distribuirana in brezplačna naklada
Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev so pomemben industrijski standard razvitega oglaševalskega trga in kot tak nepogrešljivo orodje za strokovno in učinkovito medijsko načrtovanje. Revizije v okviru projekta RPN potekajo kontinuirano (vsak pristopnik je revidiran vsaj enkrat letno); v tekočem razpisnem obdobju jih izvaja Deloitte revizija d.o.o. iz Ljubljane. S pomočjo podatkov RPN lahko dodatno ocenimo tudi podatke iz drugih raziskav, saj so poleg podatkov, ki jih zagotavlja Nacionalna raziskava branosti (NRB), najpomembnejši podatki za strokovno in učinkovito medijsko načrtovanje.

Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah, zajemajo pa povprečno stanje naklad v četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki, priloge, brezplačniki …) ali v polovici leta (štirinajstdnevniki, mesečniki, dvomesečniki, brez redne periodike izhajanja …). Za plačljive tiskane medije je najpomembnejši podatek o prodani nakladi, za priloge pa podatek o distribuirani nakladi.

Pristopniki v okviru projekta RPN oddajajo tudi podatke o elektronskih izvodih, ki so lahko katerikoli e-formati publikacij na katerikoli platformi (na spletu, tabličnih računalnikih in mobilnih telefonih), pod pogojem, da so vsebinski ekvivalenti tiskanim izvodom; po javni objavi se torej ne smejo vsebinsko spreminjati. Podatki o tiskanih izvodih in elektronskih izvodih se zaradi transparentnosti v nobeni kategoriji RPN ne združujejo.

Oddani podatki založnikov pristopnikov so javno dostopni v skupni preglednici, projekt RPN pa za vsak v projekt vključen tiskani medij objavi certifikat RPN. Dinamika izdajanja in objavljanja certifikatov RPN je enaka dinamiki objavljanja četrtletnih in polletnih podatkov.

Pristopniki k projektu RPN
Projekt RPN v celoti financira in z njim v okviru SOZ upravlja osem pristopnikov, ki želijo s transparentnostjo podatkov o prodanih in drugih nakladah prispevati k urejanju slovenskega medijskega in oglaševalskega trga: Časnik Finance, Časnik Večer, Delo, Dnevnik, Družina, Mladina, Mladinska knjiga založba in Zavod Vzajemnost. Za pristop k projektu se lahko odloči katerikoli založnik tiskanih medijev.

Sorodne novice
25.10.2023 -
Naša Ana Predovič je na SEMPL-u prejela nagrado za življenjsko delo
25.10.2023 -
Zlati boben v Portorožu zbral tisoč zadovoljnih ljudi
25.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
18.10.2023 -
Družbena omrežja pod drobnogledom regulatorjev
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
06.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!