Novice SOZ splošne
Objavljeni novembrski valutni podatki MOSS
Svet pristopnikov k projektu Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS), ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), je objavil valutne podatke o dosegu za november 2016, ki so javno dostopni na moss-soz.si. Najbolj obiskana spletna mesta v novembru 2016 so bila: 24ur.com, Bolha.com, Rtvslo.si, Siol.net, Med.Over.Net, Slovenskenovice.si, Zurnal24.si, Najdi.si, Itis.si in Delo.si.
Valutni podatki obiskanosti spletnih mest
Valuta MOSS je mesečni slovenski doseg spletnih mest, ki pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno mesto. Z današnjim dnem so javno objavljeni novembrski valutni podatki o mesečnem dosegu in prikazih spletnih mest, ki sodelujejo v MOSS, ostali podatki raziskave MOSS pa so zainteresiranim javnostim na voljo proti plačilu v spletni aplikaciji DotMetrics. Kakovostna spletna aplikacija je podprta z najmodernejšimi tehnologijami in dostopna prek vseh tipov naprav, ki omogočajo povezavo na splet. V aplikaciji DotMetrics so na voljo valutni podatki v realnem času pretvorjeni v dejanske uporabnike za celotna spletna mesta in tudi po različnih nivojih spletnega mesta. Podatki vključujejo socio-demografijo prejšnjega dne po različnih napravah (osebni računalniki, mobilne naprave, tablice, pametni TV), pri čemer rezultati po napravah niso podvojeni, na voljo pa so tudi podatki o ekskluzivnih uporabnikih posameznih spletnih mest, podatki o aktivnem času na spletnem mestu, ki meri izpostavljenost uporabnika vsebini spletnega mesta in tržno-komunikacijskim sporočilom in tudi dogodki na asinhronih spletnih mestih, ki so upoštevani v številu prikazov.
Metodologija MOSS 2016/2018
Raziskovalni pristop, ki ga uporablja sistem za merjenje obiskanosti spletnih strani DotMetrics, je hibriden: kontinuirano tehnično merjenje spremljajo pojavne (pop-up) ankete, s katerimi se posameznim napravam pripišejo socio-demografske lastnosti, z bazično raziskavo pa se izmeri populacija vseh slovenskih spletnih uporabnikov po posameznih napravah.
O valutni raziskavi MOSS
MOSS je valutna raziskava obiskanosti slovenskih spletnih mest, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2016/2018 pa jo izvaja raziskovalna družba Ipsos, s sistemom za merjenje obiskanosti spletnih strani DotMetrics. V okviru SOZ raziskavo financira in z njo upravlja Svet pristopnikov k MOSS. MOSS je sindicirana raziskava neprofitnega značaja, ki upošteva potrebe medijskih agencij, založnikov spletnih mest in oglaševalcev ter zagotavlja trgu enotne podatke. Z vključenostjo v MOSS slovenski mediji dobijo relevanten vpogled v doseg svojih spletnih strani prek vseh digitalnih platform, oglaševalci dobijo zagotovitev, da je njihovo oglaševalsko sporočilo doseglo prave ljudi in da so dosegli največji možni ROI, agencije pa lahko z realnimi marketinškimi metrikami uspešno sodelujejo z medijskimi partnerji in optimizirajo akcije, tako da zagotovijo maksimalno učinkovitost posameznih kampanj.