Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNovi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

Sporočila za javnost

Novi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

25. Nov 2010

Pristopniki k projektu RPN, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, so 25.11. objavili podatke o prodani in drugih nakladah za 3. četrtletje 2010. Četrtletni podatki se objavljajo za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike. Dnevnik z najvišjo prodano naklado ostajajo Slovenske novice, najbolj prodajan tednik je Nedeljski dnevnik, najbolj prodajana revija med tedniki pa je Lady. Največjo distribuirano naklado med prilogami beleži Vikend, med brezplačniki pa najvišjo brezplačno distribuirano naklado izkazuje tednik Žurnal. Primerjava aktualnih podatkov RPN s preteklim četrtletjem kaže pozitiven trend, saj je skupna prodana naklada dnevnikov zrasla za 1,2 odstotka, skupna prodana naklada tednikov pa za kar 2,6 odstotka. Podatki iz RPN so v celoti javno dostopni na http://www.soz.si/projekti/rpn.

Najbolj prodajani tiskani mediji

25. novembra 2010 smo preglednico podatkov iz RPN, ki je objavljena na spletnem mestu www.soz.si, dopolnili s podatki za 3. četrtletje 2010 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike. Najvišjo prodano naklado med dnevniki beležijo Slovenske novice, sledijo jim Delo, Dnevnik, Večer in Finance. Med tedniki je najbolj prodajan Nedeljski dnevnik, sledijo mu Nedelo, Lady, Družina in Nova, najbolj prodajana revija med tedniki pa je Lady, sledijo ji Nova, Lea, Mladina in Reporter. Najvišjo distribuirano naklado med prilogami izkazuje Vikend, sledijo mu Pilot, Ona, Delo in Dom ter Polet, najvišjo brezplačno distribuirano naklado med brezplačniki pa beležita tednik Žurnal in dnevnik Žurnal 24.

Pozitiven trend v skupni prodani nakladi beležijo dnevniki in tedniki: skupna prodana naklada dnevnikov v primerjavi z 2. četrtletjem 2010 beleži 1,2 odstotno rast, medtem ko skupna prodana naklada tednikov v primerjavi s preteklim četrtletjem beleži kar 2,6 odstotno rast.

Relevantnejša od tiskane je prodana naklada

Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah. Podatki o nakladah zajemajo povprečno stanje naklad v četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki …) ali v polovici leta (štirinajstdnevniki, mesečniki, dvomesečniki …). Najpomembnejši je podatek o prodani nakladi, ki nam pove koliko izvodov na izid je povprečno prodanih v četrtini oziroma polovici leta. Najpomembnejši podatek za priloge je podatek o distribuirani nakladi in za brezplačnike podatek o brezplačni/kontrolirani distribuirani nakladi.

Založniki tiskanih medijev – pristopniki k projektu RPN s sodelovanjem v projektu dokazujejo svojo zavezo strokovnosti in transprentnosti. Založniki – pristopniki se samostojno odločajo, za katere svoje publikacije bodo v okviru RPN objavljali podatke o prodani in drugih nakladah. Cilj projekta zagotovo je, da bi vsi pristopniki objavljali podatke o nakladah za vse svoje publikacije.

Deloitte revizija iz Ljubljane je izvajalec revizij v obdobju 2010 - 2012

V obdobju 2010 – 2012 je izvajalec revizij RPN družba Deloitte revizija iz Ljubljane. Projektni svet je vzpostavil mehanizem revidiranja, ki ga izvaja profesionalna revizorska organizacija po mednarodno uveljavljenih standardih. Vsak pristopnik je dolžan omogočiti izvajalcu revizije neomejen dostop do podatkov. Revizija se izvaja pri vsakem pristopniku najmanj enkrat letno. Po lastni presoji pa revizorska družba izbere tri pristopnike pri katerih revizijo opravi še drugič.

16 založnikov – pristopnikov k projektu RPN

Revidirane prodane naklade tiskanih medijev - RPN je skupen projekt večine slovenskih založnikov tiskanih medijev, ki se izvaja pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice – SOZ. Projekt v celoti financirajo in z njim v okviru SOZ upravljajo pristopniki: Adria Media Ljubljana, Časnik Finance, ČZP Večer, Delo, Delo revije, Dnevnik, Dolenjski list Novo mesto, Družina, Mladina, Mladinska knjiga Založba, Novitim, Prava smer, Videotop Color Media, Založba Rokus Klett, Zavod Vzajemnost in Žurnal media. Za pristop k projektu se lahko brez omejitev odloči katerikoli založnik tiskanih medijev.

Sorodne novice
23.05.2023 -
Priznanje Oglaševalec leta 2022 prejme Mercator
09.05.2023 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Aleš Muhič
31.05.2022 -
Oglaševalec leta 2021 je Mercator
10.05.2022 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Mitja Tuškej
23.06.2021 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Toni Balažič
23.06.2021 -
Cooperation between Slovenian Advertising Chamber and VIA Nederland: »International Internship for Young Creatives«, supported by Mastercard
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!