Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNovi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN)

Sporočila za javnost, Vezane na člane, Projekti, Domače novice

Novi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN)

25. Feb 2016

Pristopniki k projektu RPN, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), so objavili podatke o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 4. četrtletje in 2. polletje 2015. Podatki iz RPN so javno dostopni v preglednici revidiranih prodanih naklad.

Najbolj prodajani in distribuirani tiskani mediji

Preglednico podatkov RPN so pristopniki k projektu RPN dopolnili s podatki za 4. četrtletje 2015 za tednike, publikacije s periodiko izhajanja, krajšo od enega tedna ter s podatki za 2. polletje 2015 za publikacije s periodiko izhajanja, višjo od enega tedna.

Najvišjo prodano naklado med dnevniki v četrtem četrtletju 2015, beležijo Slovenske novice, sledita jim Delo in Dnevnik, med tedniki Nedeljski dnevnik, sledita mu Družina in Nedelo, najvišjo prodano naklado med mesečniki v drugem polletju 2015 izkazujejo Vzajemnost, Ona plus in Cicido, najbolj prodajan 14-dnevnik so Pogledi, med najbolj prodajanimi tiskanimi mediji brez redne periodike izhajanja sta Medicina in ljudje ter Grafičar, priloge z najvišjo distribuirano naklado pa so Vikend, Pilot in Nika.

V primerjavi s poročanimi prodanimi ali distribuiranimi nakladami v predhodnem obdobju 2015 je svojo prodano ali distribuirano naklado povečalo kar 12 tiskanih medijev: Ciciban, Dnevnik, Družina, Global, Grafičar, Kvadrati, Medicina in ljudje, Nedeljski dnevnik, Ona plus, Pilot, Sobotna priloga in TV Večer. V primerjavi s poročanimi prodanimi ali distribuiranimi nakladami v enakem obdobju preteklega leta pa je svojo prodano ali distribuirano naklado povečalo 8 tiskanih medijev: Ciciban, Global, Medicina in ljudje, Nedeljski dnevnik, Nika, Ona plus, Polet in TV Večer.

Prodana, distribuirana in brezplačna naklada

Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev so pomemben industrijski standard razvitega oglaševalskega trga in kot tak nepogrešljivo orodje za strokovno in učinkovito medijsko načrtovanje. Revizije v okviru projekta RPN potekajo kontinuirano (vsak pristopnik je revidiran vsaj enkrat letno); v obdobju 2010-15 jih izvaja Deloitte revizija d.o.o. iz Ljubljane. S pomočjo podatkov RPN lahko dodatno ocenimo tudi podatke iz drugih raziskav, saj so poleg podatkov, ki jih zagotavlja Nacionalna raziskava branosti (NRB), najpomembnejši podatki za strokovno in učinkovito medijsko načrtovanje.

Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah, zajemajo pa povprečno stanje naklad v četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki, priloge, brezplačniki …) ali v polovici leta (štirinajstdnevniki, mesečniki, dvomesečniki, brez redne periodike izhajanja …). Za plačljive tiskane medije je najpomembnejši podatek o prodani nakladi, za priloge pa podatek o distribuirani nakladi.

Pristopniki v okviru projekta RPN oddajajo tudi podatke o elektronskih izvodih, ki so lahko katerikoli e-formati publikacij na katerikoli platformi (na spletu, tabličnih računalnikih in mobilnih telefonih), pod pogojem, da so vsebinski ekvivalenti tiskanim izvodom; po javni objavi se torej ne smejo vsebinsko spreminjati. Podatki o tiskanih izvodih in elektronskih izvodih se zaradi transparentnosti v nobeni kategoriji RPN ne združujejo.

Oddani podatki založnikov pristopnikov so javno dostopni v skupni preglednici, projekt RPN pa za vsak v projekt vključen tiskani medij objavi certifikat RPN. Dinamika izdajanja in objavljanja certifikatov RPN je enaka dinamiki objavljanja četrtletnih in polletnih podatkov.

Pristopniki k projektu RPN

Projekt RPN v celoti financira in z njim v okviru SOZ upravlja osem pristopnikov, ki želijo s transparentnostjo podatkov o prodanih in drugih nakladah prispevati k urejanju slovenskega medijskega in oglaševalskega trga: Časnik Finance, Večer, Delo, Dnevnik, Družina, Mladina, Mladinska knjiga založba in Zavod Vzajemnost. Za pristop k projektu se lahko odloči katerikoli založnik tiskanih medijev.

Sorodne novice
23.05.2023 -
Priznanje Oglaševalec leta 2022 prejme Mercator
09.05.2023 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Aleš Muhič
31.05.2022 -
Oglaševalec leta 2021 je Mercator
10.05.2022 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Mitja Tuškej
23.06.2021 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Toni Balažič
23.06.2021 -
Cooperation between Slovenian Advertising Chamber and VIA Nederland: »International Internship for Young Creatives«, supported by Mastercard
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!