Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNovi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

Sporočila za javnost

Novi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

30. Aug 2010

Pristopniki k projektu RPN, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, so 30.8. objavili podatke o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 2. četrtletje in 1. polletje 2010. Dnevnik z najvišjo prodano naklado so Slovenske novice, najbolj prodajan tednik je Nedeljski dnevnik, največjo prodano naklado med 14-dnevniki tokrat beleži Anja, med mesečniki revija Vzajemnost in dvomesečniki Naš dom. Največjo distribuirano naklado med prilogami beleži Vikend, med brezplačniki pa najvišjo brezplačno distribuirano naklado izkazuje tednik Žurnal. Primerjava aktualnih podatkov RPN s preteklimi obdobji potrjuje vzpodbudno ugotovitev, da se negativni trend padanja povprečnih prodanih naklad umirja. Podatki iz RPN so javno dostopni na http://www.soz.si/projekti/rpn.

Revidirane prodane naklade tiskanih medijev - RPN je skupen projekt večine slovenskih založnikov tiskanih medijev, ki se izvaja pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice – SOZ. Založniki - pristopniki k RPN, s projektom dokazuje svojo zavezo – s transparentnostjo podatkov o prodanih in drugih nakladah prispevati k urejanju slovenskega medijskega in oglaševalskega trga. Podatki RPN so s strani neodvisnega revizorja potrjen in za vse poenoten podatek in zaradi tega osnova za oceno relevantnosti posameznega tiskanega medija. S pomočjo podatkov RPN lahko dodatno ocenimo tudi podatke iz drugih raziskav. Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev so pomemben industrijski standard razvitega oglaševalskega trga in kot tak nepogrešljivo orodje za strokovno in učinkovito medijsko načrtovanje. Revizije v okviru projekta RPN, ki potekajo kontinuirano (vsak pristopnik - založnik je revidiran najmanj enkrat letno), v letih 2010 - 2012 izvaja Deloitte revizija d.o.o. iz Ljubljane.

Najbolj prodajani tiskani mediji

30. avgusta 2010 smo preglednico podatkov iz RPN, ki je objavljena na spletnem mestu www.soz.sidopolnili s podatki za 2. četrtletje 2010 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike in podatki za 1. polletje 2010 za publikacije s periodiko izhajanja višjo od enega tedna. Najvišjo prodano naklado med dnevniki beležijo Slovenske novice, sledita jim Delo in Dnevnik. Med tedniki je najbolj prodajan Nedeljski dnevnik, sledita mu Nedelo in Družina. Med štirinajstdnevniki prvo mesto tokrat zaseda Anja, ki ji sledita Bravo in Kih. Najvišjo prodano naklado med mesečniki še vedno izkazuje revija Vzajemnost pred Reader's Digestom in Cicidojem. Mesečnikom v projektu RPN se je v 1. polletju pridružila revija Moje Finance založnika - pristopnika Časnik Finance. Pri dvomesečnikih tudi tokrat ni spremembe, najbolj prodajan je Naš dom pred Ambientom. Najvišjo distribuirano naklado med prilogami izkazuje Vikend, sledita mu Pilot in Moj dom, najvišjo brezplačno distribuirano naklado med brezplačniki pa beležita tednik Žurnal in dnevnik Žurnal 24.

Negativni trend povprečnih prodanih naklad se umirja

Negativni trend prodanih, distribuiranih in brezplačnih distribuiranih naklad je sicer še vedno prisoten (-2% gledano tisk v celoti), vendar manj kot v letu 2009. V prvi polovici leta 2010 je bilo zabeleženih 15 publikacij, katerih prodane, distribuirane in brezplačne distribuirane naklade so se v primerjavi z 2. polletjem 2009 povečale: Reporter, Dolenjski list, Nedelo, Moj lepi vrt, National Geographic Junior, Rože&vrt, L&Z, Vzajemnost, Ambient, Bravo, Finance, Žurnal, Žurnal24, TV Večer in Odprta kuhinja, medtem ko je bilo v prvi polovici leta 2009 zabeleženih le 8 publikacij, katerih prodane, distribuirane in brezplačne distribuirane naklade so se povečale.

Prodana, distribuirana in brezplačna naklada

Za oglaševalsko in širšo komunikacijsko stroko so poleg tiskane naklade, ki so jo v impresumu po 23. členu Zakona o medijih (ZMed) dolžni navajati založniki, pomembni predvsem podatki o prodani, distribuirani in brezplačni distribuirani nakladi. Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah, zajemajo pa povprečno stanje naklad v četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki, brezplačniki, priloge …) ali v polovici leta (štirinajstdnevniki, mesečniki, dvomesečniki …). Za plačljive tiskane medije je najpomembnejši podatek o prodani nakladi, za priloge podatek o distribuirani nakladi in za brezplačnike podatek o brezplačni / kontrolirani distribuirani nakladi.

16 založnikov – pristopnikov k projektu RPN

Projekt v celoti financirajo in z njim v okviru SOZ upravljajo pristopniki: Adria Media Ljubljana, Časnik Finance, ČZP Večer, Delo, Delo revije, Dnevnik, Dolenjski list Novo mesto, Družina, Mladina, Mladinska knjiga Založba, Novitim, Prava smer, Videotop Color Media, Založba Rokus Klett, Zavod Vzajemnost in Žurnal media. Za pristop k projektu se lahko brez omejitev odloči katerikoli založnik tiskanih medijev.

Sorodne novice
23.05.2023 -
Priznanje Oglaševalec leta 2022 prejme Mercator
09.05.2023 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Aleš Muhič
31.05.2022 -
Oglaševalec leta 2021 je Mercator
10.05.2022 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Mitja Tuškej
23.06.2021 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Toni Balažič
23.06.2021 -
Cooperation between Slovenian Advertising Chamber and VIA Nederland: »International Internship for Young Creatives«, supported by Mastercard
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!